Hakutulokset

1. T

~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

Enpä tohtinut tänään sitä clearblueta tehdä... Ajattelin että jos malttais vielä vähän kun eilinen oli niin haamu kuitenkin :S Oireita on, mutta ne voi käytännössä laittaa jännityksen piikkiin. Huono olo, ruoka ei maistu varsinkaan aamulla, palelee kokoajan (nukuin täysin vastoin tapojani...
  2. T

Kiitos viipulainen tuesta :) En ole kertonut vielä edes miehelleni, turhan hailakka plussa. Olen ollut niin monesti varma ja menkat alkaneet. Minkäänlaisia haamuja en ennen tätä ole kyllä saanut. Tämän aamuinen oli ihan helposti erottuva, ei tarvinut edes siristellä, vaikka unihiekkaa silmissä...
  3. T

Toinen Tuutikki täällä moi! Täälläkin varovainen plussa, kahtena peräkkäisenä päivänä haalea plussa rfsun testillä, tänään ostin digitaalisen jos sen tohtisi huomenna tehdä ^^ Jos raskaana, niin la edellisten menkkojen perusteella 11.10. ! kp 33/31-58, eli oon kärsiny hillittömän...
  4. T

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Uusi täällä, 22 vuotta on ikää... :) en nyt tiennyt oikein, mihinkä ketjuun kirjoittelisin. Onhan tässä kuumeiltu ja nyt oikeastaan eka kierto että ollaan yritetty, ehkäisyä ei sinänsä olla käytetty enää pitkään aikaan. Mulla kierto tosi epäsäännöllinen 31-58pv, olen suunnitellut tutkimuksiin...

Yhteistyössä