Hakutulokset

1. M

.

Sori omanapaisuus ja se, että tungen tänne taas kuvia pissitikuista :whistle: Mutta kertokaas minulle miten nuo Dpo:t menee. Kuvassa ylin Kp 13 sunnuntai ilta. Keskimmäinen Kp 14 maanantai aamu. Ja alin Kp 15 tänään päivällä. Väri alkanut hiipumaan tänään, eli onko tänään vai eilen Dpo 0? Oon...
  2. M

.

Tervetuloa @pure love :)
  3. M

.

Tervetuloa @Viivero1 :)
  4. M

.

Onnea @_minävain_ plussasta :love: Ja @empuska kyllä siinä viivaa näkyy, onnittelut :love: Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(
  5. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Uusintayritys Mä testailin nyt ekaa kertaa, joten en osaa sen kummemmin sanoa. Mulla Kp 11 oli vielä haalea viiva. Kuvassa ylin Kp 13 ilta Keskellä Kp 14 aamu Ja nyt tältä päivältä alin, Kp 15. Haalenemaanpäin on jo siis nyt. Testeissä tuo leveämpi on rfsu, johon en saanut ollenkaan...
  6. M

.

Nyt voi jo varmaan sanoa, että on ovis plussa? (n)
  7. M

.

Onnea vielä kerran @chili_ :love: Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(
  8. M

.

Sori omanapainen pissitikku päivitys. Alempi eiliseltä illalta ja ylempi äsken. Toivoa varmaan on että ovis ois lähiaikoina. Pientä nippailua vasemmalla alavatsalla. Illalla testaan uusiks. Ekaa kertaa näitä siis kokeilen. Mietin aiheuttaako nää enemmän stressiä, varsinkin kun isäntä lähtee taas...
  9. M

.

Onnea @Sanzu85 plussasta :love: @chili_ jotain haaleaa näkyy, toivotaan vahvistumista (y)
  10. M

.

Hurjat on erot ovis testeissä. Ylempi rfsu ja alempi pregcheck. Testattu vajaan 2 tunnin pidättelyn jälkeen. Nyt kysymys kuuluu, kuinka nopeasti viiva alkaa tummenemaan jos on tummetakseen? Flon mukaan ovis 2 päivän päästä.

Yhteistyössä