Hakutulokset

1. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Itse en ole kertaakaan ole ajatellut, että poika ei olisi mitenkään oma. Minun se on ja minun se tulee olemaan :) Meille päätös oli helppo. Ymmärrän kuitenkin tuon mietinnän. @karhuemo75 kyllä tärppää nyt(y) Itse en testannut kun vasta kun oli määrätty aika. Nyt toisaalta hieman harmittaa ku...
  2. E

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ihan tuota samaa sanoin itse. Raha ei lasta takasin tuo eikä terveeksi tee.
  3. E

Caro87, ei travitse odottaa PVK:n päätöstä. Nämä on kaksi aivan eri tahoa ja tutkii asiat erikseen. Varoitukset tuli meillä lääkärille ja kätilölle ja heidän työntekoa seurattiin tiiviimmin. Kaksi lääkäriä pääsi valitettavasti pälkähästä.
  4. E

marrasmai, tuhruvuoto voi olla ihan normaalia ja usein sitä on kun alkio on siirretty. Tuntuu et se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Montako sinulla siirrettiin? Ruskea vuotohan tarkoittaa vahaa verta ja punainen vuotokaan ei ole välttämättä vielä se ikävä tuomio. Itselläni oli edellisessä...
  5. E

Caro87 ehdottomasti Valviraan valitus myös jos kerta kyseessä on hoitovirhe. Vastauksessa menee kauan, mutta onhan laitettu. Meillä meni varmaa n 3v kun vastaus tuli, mut se kannatti.
  6. E

Jonnuli-77 joo rakenneultra sit tammikuun puolella rv 20
  7. E

Karhuemo75 saitko siis tuntimäärä kuinka kauan ennen pitää aloittaa Lugesteroni? ON: Np- ultrassa käyty ja kaikki oli ok. Vilkas vauveli siellä pyöriskeli. Aivan loistava oli lääkäri, siis aivan ihana. En ole äitipolilla vielä nuin ihanaa lääkäriin törmännyt. Toivottavasti olisi jatkossakin...
  8. E

Hirmuisesti tänne tulee tekstiä :) Maljakko Itse ole todella huono syömään mitään kalaa en ole edes purkista öljyä ottanut. Eipä ole kukaan edes asiasta maininnut, et olisi niin tärkeää. Foolihaposta vain joka reissulla mainitaan. Roxanne sai vauveli maailman pidemmän punnerruksen jälkeen...
  9. E

Jonnuli-77 Kiitos :) Olen sitä mieltä, että meille tuo ERA-testi oli se juttu millä onnistuimme, vihdoin ja viimein. Pidin todella tarkasti ajasta kiinni sen mukaan mitä era näytti, vaikkakin lääkäri olisi aloittanut lääkityksen aivan eri aikaa eli vuorokautta aikaisemmin. Espanjaan näytteet...
  10. E

Mä sain eilen ajan np-ultraan mut se on vasta rv 13+1. Minusta aika myöhään (n) Aikaisemmat aina tehty rv 11+2-6
  11. E

Arvo on hyvä. Mulle lääkäri sanoi et, pp13 haarukka on 270-840 joten pp14 tuo kuulostaa hyvälle.
  12. E

Iiiks, olin eilen jo täysin lääkkeettömän päivän. Mietin ku nyt rv 12+0 asti, niin voiko sillä olla merkitystä lääkkeen lopettamisen nopeuteen. Aikaisemmin mulla lopetettiin pikkuhiljaa rv 10 alkaen siihen rv 12. Nyt siis täysimääräisenä rv 12 asti.
  13. E

Roxanne Onnea pienestä ihanasta prinssistä :love: Ihana vauvantuoksuinen arki alkaa :)
  14. E

Tänään sain sit ekan kerran sydänäänet kuuluviin. Siellä se pienen sydän jumputti niin mukavasti ja huojensi painetta äidin päässä :LOL: Nyt odottelen np-ultraan aikaa. Tällä viikolla pitäisi olla terkkarien puheiden mukaan. Esemila ja Viuhti 11+6 p.s miten mä uskallan lopettaa Lugen ku...
  15. E

Nimenomaan juuri tuo, että saa varmuuden, että kohdusta ei todellakaan vikaa ja mikään ei estä kiinnittymistä on huojentavaa tieto itsessään, mutta ihanaahan se on jos kaikki menee hyvin loppuun asti. Tätä me kaikki toivomme. Nyt se varsinainen piina alkaa. Itse olen ollut niin hermoheikko...
  16. E

Roxanne, tsemppiä. Olisikohan siellä jo pieni maailmassa ❤️ Siida ja kiuski kyl ne pahat olot helpottaa jossain vaiheessa,onneksi. Itse olen kärsinyt jäätävistä pahoista oloista. Kahdesti vain oksu tullut, mutta koko ajan oli olo, et pitää työntää sormet kurkkuu. Nyt on ollut kolmisen päivää...
  17. E

Aivan ihana uutinen :p Niin siinä nyt sit kävi. Onnea ihan mahdottoman paljon ja suuren suuri halaus :love:(y)
  18. E

Sikkuralla onhan tämä aika täs suht joutanut, vaikka välillä viikot on tuntunut iäisyydeltä. Pikkuhiljaa alan myös nauttimaan, mut sit tulee kuitenkin se tunne, et älä nyt liikoja innostu. Jos se sit hieman hälvenisi kun np- ultra läpikäyty ja jos kaikki ok. Kovasti toivon plussaa sinulle...
  19. E

Karhuemo75 , en tarvitse enää, kiitos :) Maantaina pitäisi olla vika lääkkeenottopäivä. Jännittää vaan jättää tuo lääkitys kokonaan pois, kun sitä ei edes pikkuhiljaa vähentämällä pyydetty vaan kerrasta poikki (n)
  20. E

Molly3 voi ei, olen tosi pahoillani. Helios mulle ei ainakaan neuvolassa sanottu tuosta mitään. Joka kerta kun olen käynyt äitipolilla nii olen pissanäyteen antanut jolloin rakkko ollut tyhjä. En tiedä sitten olisiko voinut muuttua.

Yhteistyössä