Hakutulokset

1. A

Mitä ihmettä teen?! Tapasin "sielunkumppanini", mutta olen naimisissa ja kahden pienen lapsen äiti. En voi unohtaa

Mun tilanne on se, että ihastuin ykskaks töissä yhteen mieheen, hänellä on edellisestä liitosta kaksi lasta ja on parisuhteessa ollu vähän aikaa, itse olen avoliitossa ja meillä on kaksi lasta. Kerroin tunteeni tälle miehelle, oli pakko, kun tilanne meni siihen pisteeseen, että menetin yöunet ja...
  2. A

oudot oireet...

Hei!:) Olen 27-vuotias kaksostyttöjen äiti. Tyttömme sai alkunsa inseminaatiolla, joka onnistui ensimmäisellä kerralla. Minulla on todettu pco, joten luomusti raskautuminen on aika mahdotonta. Vuosi sitten aloitin kuntoilun ja painonikin laski 17kg. Menkkoja minulla ei ole koskaan ollut, kuin...
  3. A

kuinka luotettava on Apteekin Raskaustesti?

Joo, taisin ihan omasta päästäni nää oireet kuvitella.. soittelin kunnalliseen, mihin sain ajan vasta ens kuun loppuun, no mun käskettiin tehdä apteekin testi varmuuden vuoksi, niin negaa se näytti. Jotenkin osasin arvata, mutta silti tuli niin haikee olo.. Onneksi nää meidän tytöt piristää...
  4. A

kuinka luotettava on Apteekin Raskaustesti?

Heippa vaan kaikille:) luettuani pauliisin ja muovikuun kokemuksesta, en voinut olla ajattelematta onko mulla sama juttu. Testin tein kahdesti viime viikonloppuna, mutta molemmat näytti negaa. Silti oireita, mm. sama tunne kuin viimeksi, kun olin raskaana, että jotain tuolla on, rinnat välillä...
  5. A

'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Olen lueskellut täältä näitä oireita, en tiedä mikä mun nykyään on, kun haaveilen vauvasta.. Mulla on pco, menkkoja ei ole tullu ilman lääkitystä koskaan.. paitsi uuden vuoden alla mulle tuli normaalit kuukautiset..no, niiden piti sitten alkaa ja ne ei alkanu ja sitten alkoi näitä oireita tulla...
  6. A

PCO-kokemuksia

Selailin ajan kuluksi keskusteluja ja löysin tämän ketjun. Jokin aika sitten itsekin rekisteröidyin tänne ja kerroin tarinani. Eli mulla on tuo pco ja olin 17 kun menin gynekologille, kun kuukautisia ei kuulunut, kerran oli tullut vuotoa viikon, ei muuta. Gynekologi oli vanha kuiva luumu, joka...
  7. A

Pelkään...

Minun on pakko kirjoittaa ja saada vähän purkaa tuntojani. Olen 27 vuotias kahden pienen lapsen äiti, elämme mieheni kanssa avoliitossa. Nyt meitä uhkaa kodittomuus. Tiedän, tämä on ihan omaa syytämme, että olemme antaneet asioiden mennä tähän pisteeseen, mutta vuokran kasvaessa kahdessa...
  8. A

monirakkulaiset munasarjat

Tuli vain sellainen olo, että haluan jakaa kokemukseni ja tavallaan tuo oli terapeuttista, sillä välillä jotenkin masentaa, kun näkee jonkun sidemainoksen. Okei, kuulostaa tosi typerältä, mutta siltä vain tuntuu. Olen erittäin, erittäin onnellisessa tilanteessa, että minä ja mieheni saimme kaksi...
  9. A

monirakkulaiset munasarjat

Hei vaan kaikki! En ollut varma mihin "osastoon" tästä kirjoittaisin..mutta ajattelin laittaa tänne, koska me olimme ennen lapsettomia ja ajattelin, olisiko täällä samaa kohtaloa omaavia naisia, kuin minä. Sillä välillä tuntuu, että ole ainoa koko maailmassa tämän asian kanssa :/ Minulla on...
  10. A

kaksosten potalle opettelu

Hei kiitos kaunis kaikille vastauksista :flower: tuli parempi mieli ja helpotti, se antoi toivoa =) Täällä päässä aion ottaa rennommin ja olla painostamatta tyttöjä mitenkään. Enkä aio piitata vanhempien sukulaisten sanoista. Pitää myös valmistautua miehen sukulaisten luo menoon, siellä...
  11. A

kaksosten potalle opettelu

Hei vaan kaikki ja erityisesti kaksosten vanhemmat! Minulla on huhtikuussa kaksi vuotta täyttäneet ihanat kaksostytöt. Noin kuukausi ollaan koitettu opettaa potalle, aluksi ruokailun jälkeen istutin, välillä onnistui välillä ei. Sitten annoin itse, kannustin menemään potalle, sitten kokeiltiin...

Yhteistyössä