Hakutulokset

1. Janne91

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Paljon, paljon onnea!! :LOL::love::barefoot:(y):)
  2. Janne91

Kiitos. :love::LOL: Vielä vähän omaa napaa (anteeksi, oon niiin innoissani!!) Soitettiin Taysiin, tekivät lähetteen ultraan, josta tulee viikon kuluessa aika. Äitiysneuvolaan myös soitettu ja eka aika on 28.6. Ei tätä usko todeksi, musta tulee isä.. :LOL:
  3. Janne91

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:) AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.icsi/1.PAS Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 4.PAS(ei selvinnyt...
  4. Janne91

Tottakai kiinnostaa. :) Me ei enempää testailla, onhan nyt nää kaksi testiä tehty. Eiköhän tähän voi jo luottaa.
  5. Janne91

http://aijaa.com/7DKss9 ;):whistle::love::barefoot:(y):p
  6. Janne91

Tosi iso tsempit täältä! (y) Sovittiin jo, että testi tehdään jo aamuyöstä, n. viiden aikoihin, koska en millään kestä enää odottaa.
  7. Janne91

Enää alle vuorokausi testiin!! (y):LOL::ROFLMAO: Onko joku muukin jättänyt testauksen viralliseen päivään? Jos ei, niin onko viivat vahvistunut?
  8. Janne91

Mä olisin jo ajat sitten testannut, mutta ei, vaimo haluaa odottaa vielä viralliseen päivään. Onpahan sitten ainakin ihan oikea tulos, oli se kumpaan suuntaan tahansa. Ärsyttää ihan sikana, että vaimolle olisi tarjolla hyvä mahdollisuus saada vakituinen työsuhde elokuusta lähtien, mutta hae...
  9. Janne91

Kolme päivää, siis KOLME päivää enää testiin.. (y)(y) Menis viikonloppu jo!
  10. Janne91

TJ 6 päivää testiin... :whistle::whistle:
  11. Janne91

Kyllä me ootetaan, ei kestetä jos eka näyttää positiivista ja virallisena päivänä negatiivista. Haha, sen uskon.. :D
  12. Janne91

Viikko enää testiin. Onpahan ollut piitkä viikko.. :ROFLMAO:
  13. Janne91

Aa no sitte. 12 päivää näkyy. :)
  14. Janne91

Niin menee joo.. Laskin että kiinnittymisen ois pitänyt viimeistään tänään tapahtua. Ai, me saatiin vaan luget tukemaan kiinnittymistä. o_O Ja on vaikeaa, kun tuntuu että oon ihan ulkopuolinen. Riideltiinkin eilen isosti. Se on nää hormoonit ja tää odottaminen.
  15. Janne91

Aa okei. Kiitos tiedosta.:)
  16. Janne91

Miten toi kiinnittyminen lasketaan kun 16.5 oli laitto. Onko se mahdollinen kiinnittyminen jo tapahtunut? Tyhmä ei ymmärrä.
  17. Janne91

Onko sellaset polttelut ja menkkamaiset kivut ok? Eikai se nyt mene kesken..
  18. Janne91

Lasken jo tunteja. Kymmenen jumalattoman pitkää päivää vielä jäljellä.. o_O
  19. Janne91

Mitään muuta ongelmaa ei ole ainakaan todettu. Kiitos tuesta. (y)
  20. Janne91

Mua pelottaa ihan saakelisti, että kesken menee. Tämän viikon kuluessa pitäisi alkion kiinnittyä, että olisi realistinen mahdollisuus onnistua. Mitä jos se ei nyt vaan toimi. Mä kuolen tähän odotukseen. :(

Yhteistyössä