Hakutulokset

1. M

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

lumi-81:lle paljon onnea nyt matkaan, ihanaa että tässä ketjussa tapahtuu onnistumisia! Valaa uskoa myös muihin ja varsinkin tuon inssin osalta että se voi todella toimia...! :heart: Garfield : Samoiten minäkin ajattelen että aina on olemassa se pieni viiteryhmästä poikkeamisen mahdollisuus...
  2. M

Tein just testin. Aivan tyylipuhdas suoritus jälleen, tuttuakin tutumpi nega. Kyllähän sen pitäisi nyt jo näkyä jos se kerran näkyis, eikö niin? Vaikka kyllähän tämä jo tiedettiin.
  3. M

Voi Garfield :hug: Mitä lohduttavaa voisinkaan sinulle sanoa, kun tietää tasan tarkkaan sen pettymyksen määrän... Ihanaa että sulla on kuitenkin kannustava mies siellä tukena ja ilmeisesti pystytte kuitenkin puhumaan näistä asioista, se on todella paljon. Jos ei ole sanoja, voi kuitenkin...
  4. M

Täällä ootellaan ihan kroppa jäykkänä mitä tuleman pitää tänään ja huomenna. Tänään on kp 28/28. Ei huvita nyt testata, ei huvita mikään. Lähden tästä kaupungille Pentikkiin pörräämään ja sitten Sokkarille hiustenhoitoviikkojen ihanuuksia katselemaan. Jos sitä sen jälkeen yrittäis jaksaa...
  5. M

Ens viikko onkin sitten jännä viikko. Saa nähdä miten käy. Olen tosiaan jo asennoitunut sillä tavalla, että odottelen niitä menkkoja varmuudella saapuviksi keskiviikkona ja vähän olen taas Garfieldin ajatuksia lainaten, samalla tavoin harjoitellut niiden jälkeisiin tunnelmiin. Tänään kävin...
  6. M

Hunterille voimia, näiden fiilisten kanssa todellakin painitaan. Garfieldille tsemppiä piinailuun, eihän sitä vielä voi varmasti tietää, toivotaan vielä parasta molemmat!!! Tosin itse olen aika skeptinen itseni suhteen, mutta jaksan vielä ihan hiukkasen toivoa sentään. Jotain tuntemuksia on...
  7. M

Mulla polttelee postia odotellessa, tilasin 12 kpl herkkiä raskaustestejä (Taidan olla ongelmakäyttäjä)) että pääsen rauhassa niitä tuhlailemaan. Olen monesti miettinyt miten hassua onkaan se, että ystäväni, jolla on yksi lapsi, on tehnyt elämässään yhden ainoan raskaustestin, joka oli siten...

Yhteistyössä