Hakutulokset

1. Nonnan poppoo

Relaatio 202 - Moshe Dayan

Heissan, ARMOTON kenttä on meille nimensämukainen, muut on kondiksessa. Eli saisko näihin vähän vinkkiä että päästäis johonkin: Se kirja, sa 8 -2 -7 -6 ei vaan ota löytyäkseen mitenkään, joten ei päästä kentän alareunaa ratkomaan lainkaan. Ei myöskään siis keksitä hu (8), nämä varmaan...
  2. Nonnan poppoo

Relaatio 197 - Morgan le Fay

Kiitos hyvistä vinkeistä, valmista tuli =)
  3. Nonnan poppoo

Relaatio 200 - Kesä

Ra-mö on sellasessa mestassa missä on puita. Tii 10, eteen perusmauste Vuo 10 ratkeaa siinä samassa Talvi: Pu 9 sellanen mitä aina nauretaan että suomalaiset kulkee sellasissa, parisuhteessa mielellään samanlaisissa. Pu 8 vinkkinä: talvisota. Sa 13 on naposteltavaa
  4. Nonnan poppoo

Relaatio 197 - Morgan le Fay

Heissan, 4 sanaa uupuu, saisko jotain apua näihin? DYYNI: Ar-Lä / Ar - Sp (5) Ma-La (11) - en vaan keksi oikeaa sanaa vaikka luulen tietäväni mistä on kyse, ja täälläkin sitä jo vinkattiin SUMER Yläkulman pitkät, eli In- 13, ja Le- 10-13 Kiitos =)
  5. Nonnan poppoo

Relaatio 200 - Kesä

Mä oon jo ihan sekaisin siitä mikä vihje on mihinkin =D Ei suinkaan toi tavaramarkkinat oo vihje siihen toiseen ra-mö (10) jota en olevinaan mitenkään keksi?
  6. Nonnan poppoo

Relaatio 200 - Kesä

Se toinen ra - mö (10) =D
  7. Nonnan poppoo

Relaatio 200 - Kesä

En mä nyt tajuu tota maistamista (eiku tajusinkin jo toisesta vinkistä=) ) mutta se sun hiustenharmauttaja on komedialeffa, alkaa just pääsanalla.
  8. Nonnan poppoo

Relaatio 200 - Kesä

Neljä sanaa puuttuu: KESÄ Ra-Mö (10) KEVÄT Si- (7) Ve - (7)
  9. Nonnan poppoo

Relaatio 200 - Kesä

Ei rouva vaan... tulee siihen alkuun Mä keksinkin jo ton 5 vasemmalle, mutta en keksi jatkoa si - sanalle (7) =)
  10. Nonnan poppoo

Relaatio 200 - Kesä

Yhteistyössä