Hakutulokset

1. H

MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

Kuume82: Täällä yksi jolla hoitomuotona raskauden aikana on hepariinipistokset. Klexanea käytin kuopuksen kohdalla, koska se on paljon halvenpaa kuin Fragmin, muissa oli tuo. Itellä on isältä peritty Faktorin V mutaatio. Hoito aloitetaan raskauden puolessa välissä ja jatkuu muutaman kuukauden...
  2. H

Seulonnoista: ite oon kahden vaiheilla, että otanko seeruminseulan. Kuopuksesta jäi niin hirvee muisto siitä, etten halua sitä piinaa enään kokea : / Maaria-80: Onko sullakin ultra 28 päivä? mibetsy: mitä mä laitan sulle tonne viestiin? nimeni? En muista miten toi homma hoidettiin vuonna...
  3. H

Hellou! Painonnoususta: Ekasta tuli sellaset n.30kg, tokasta 18kg ja kolmannesta 15kg. Joten kattoopi nyt kuinka sitä saa tällä kertaa kerrytettyä, ressata en jaksa :) Kyllä se pois lähtee kuitenki :) Tyttö vai poikaolo: Ei oo viä kumpaakaan. Poika ajatus on niin iskostunut päähän, joten...
  4. H

marrasmasu voimia :hug: Onpas meitä jo paljon :) tervetuloa mukaan! Aurinko paistaa => ULOS!! HK3 5+1
  5. H

Iltoja! Päikkärit..aah mä en muistanutkaan kuinka ihanaa ne on nukkua :p niin luksusta. Ruoan jälkeen alko niin ramaseen ja ei menny ku varmaa muutama hassu minuutti, kun mä jo kuorsasin kuola poskella höyhensaarilla :) Tervetuloa mukaan mibetsy! kultakimpale, muakin pelottaa välillä...
  6. H

HJ, ainoot oireet on veskissä ravaaminen, huimaus, repäisykivut, pienet jomotukset alavatsalla, boobsit kasvo niin, että ite sen jopa huomas...hmmm..mitäs muuta. Olot ovat pysyneet vielä hyvinä, mutta eiköhän ne sieltä tule (ehkä), koska aiemmissa oksentaminen/yökkiminen alkoi siinä rv6...
  7. H

Voi pesco, jaksamista sinne :hug: Tervetulloo pinoon uutukaiset masunkasvattajat :heart: HK3 4+6
  8. H

Voi miten ihanaa Micaela, ONNEA ONNEA
  9. H

Aurinkoista iltapäivää ja tietysti myös naistenpäivää!! :flower: Voi miten ihanan paljon tekstiä tullut päivän aikana :) pesco: Toivottavasti vuoto on harmitonta, eikä säikäyttele enään :hug: nellielli: Meilläkin riitti yksi kerta vaakamamboa, josta sitten pamahdin paksuksi :D...
  10. H

Tere! Töistä kotiuduttu..huooh |O Viimeset tunnit oli hiinä ja hiinä, että jaksoi, olo on niin nuutunut. Varasin muuten ajan varhaisultraan, se on 28.3 rv 7+4. Koko komeus tulee maksaan jonku 150€, josta saa kelakorvauksen :) Onneks on töissä niin päivät menee hujauksessa, eikä niin...
  11. H

Päevää ja tervetuloa uudet :) Idylli, viime viikolla kannoin viimeksi sokerisäkin työpisteelleni, mutta nyt ei ole ollu tarvetta. Tosin nuo isot "mollat" on joka päivä kannettavien listalla. Erika76, mä aion varata ultra aikaa jonnekkin rv7 tienoille eli reilu pari viikkoa odottelua. Ennen...
  12. H

Eris: Ite teen 8h päivässä seisomatyötä, jossa on muutama hassu 5min tauko, jolloin seison ja ruokataukokin menee siinä töitä tehdessä. Vielä ei tunnu missään, mutta äitienpäivä pelottaa jo valmiiksi..viime vuonna työpäivä äitienpäivä viikolla venyi parhaimmillaan 18 tuntiseksi ja loppu...
  13. H

Voi miten ihanaa, kun tänne on tullut lisää uusia odottajia :) Tayssilaisia ja neljännen odottajiakin on aikas kivasti ;) Itsellä on -00, -07 ja -09 syntyneet pojat...olisikohan nyt pikku prinsessan vuoro :heart: HK3 4+2
  14. H

pesco: meillä keskimmäisen ja kuopuksen ikäero on 1v10kk. Itseä pelotti aluksi, että kuinka sitä jaksaa, kun keskimmäinen oli niin huono nukkuja, että mitä jos kuopuskin on. Mutta eipä ollutkaan, hän oli kuin ajatus, söi ja nukahti uudelleen eikä huutanut koskaan mahaansa :) nyt ikäeroksi tulisi...
  15. H

Erika, mua turvottaa iltaisin..nytkin, kun söin kurkkua ja maustettua jugurttia :p Itseasiassa tais olla keskiviikko tai torstai, kun ekat iltaturvotukset oli päällänsä...sekin nosti hieman toivoa raskaudesta :)
  16. H

Sunnuntaita pinoon! Tervetuloo mukaan uudet odottajat :) Micaela, itekki oli tänään vielä tehtävä yks testi :whistle: niin kuin tarkistaa ja varmistaa onko testi tummempi kuin perjantainen plussa ja olihan se...jokohan sitä vois huokaista?? :D Tässä testi ).( nyt on sitten...
  17. H

Kuva ketju: tatuoinnit

jalkapöytään tikkaaminen teki ilkeää, mutta kyllä se kesti.
  18. H

Kuva ketju: tatuoinnit

Tässä oma lintunen, joka on tosin vielä kesken
  19. H

Voi ei :( Oon pahoillani pipsa79 :hug:
  20. H

Meillä täällä tuppukylässä oli aikoinaan niin vanhat laitteet, että vedettiin suorilta sisään vaan, mutta taas rakenneultra tehtiin mahan päältä :D Nyt onneksi ultraukset ovat siirtyneet Tampereelle ja laitteet ovat kuulemma tarkat.

Yhteistyössä