Hakutulokset

1. C

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Hei! Täällä on ollut surullisia ja hyviä uutisia. Halaus :hug: astronautille. Ja muille asioiden kanssa vielä piinaaville ja kamppaileville! Olen lukenut välillä kuulumisianne mutta jotenkin en vaan ole saanut järkeviä lauseita näppikseltä teidän luettavaksenne. Täällä asiat rullaa samaa...
  2. C

Plenaluna :'( halauksia teille kovin paljon!! Tuntuu todella pahalta teidän puolesta... Aika ja elämä vie eteenpäin! astronautille voimia tuleviin viikkoihin ja odotusaikaan ylipäätään :flower: Turnerista saa hyvin tietoa juurikin Vernerin sivuilta. Tunnen itse yhden turner-aikuisen, hän on...
  3. C

Meillä oli tänään rakenneultra. Pikkuinen poika siellä köllötteli :heart: Löytyi myös syy niskaturvotukseen (4,mm niskaturvokeultrassa rv12 ja rv16 7,8mm). Vauvalla on Fallotin tetralogia- niminen sydänvika. Lyhyesti se tarkoittaa synnynnäisten sydänvikojen yhdistelmää, johon kuuluu...
  4. C

Voi Zeb :hug: Paljon voimia teille, raskasta aikaa elätte mutta aika ja elämä vie eteenpäin. Pikkuinen enkeli teitä katselee tuolta jostain ja on läsnä varmasti teidän elämässänne. Tulin Juuliskalle vastaamaan mutta nyt kyllä pysähdytti Zebin huonot uutiset :'( Elämä on niin arvaamaton ja...
  5. C

Hei Juuliska, ikävää että sinäkin tänne pinoon joudut kirjoittamaan :( Itse näistä tämän pinon kirjoituksista ja muiden kokemuksista päätellen voin sanoa että suurinosa noista hälytyksistä on vääriä. Nenäluun näkymin voi olla hyvä juttu, toisaalta taas varmaan noin 80%:lla downlapsistakin se...
  6. C

Zeb mitä kuuluu? Joko kävitte sydänultrassa? Kovasti teidän kuulumiset kiinnostaisivat. Meillä täällä panikoidaan ensi viikon rakenneultraa, joka on perjantaina 1.päivä. Kävimme siis noin kolme viikkoa sitten viimeisimmässä ultrassa. rv16 tehdyssä ultrassa sikiöllä oli niskalla päällisin...
  7. C

Oon pitkään lueskellut tätä ketjua ja ajattelin nyt rekisteröityä ja purkaa tuntojani. Meillä kyseessä toinen raskaus. Np-ultrassa viimekuussa 12+0 havaittiin turvotusta 4,0mm. Eli yli 3mm rajan. Me mentiin ultraan aluksi ihan avoimin mielin ja ajattelimme miehenkin kanssa että otetaan...

Yhteistyössä