Hakutulokset

1. Z

Äitikavereita Turusta? :)

En tiedä, jonkun mua kokeneemman täytyy varmaan se ryhmä perustaa :D ja jos sitten sen ryhmän nimen kirjottaa tänne tai laittaa linkin siihen niin kaikki voi laittaa sitten osallistumispyyntöä? Vai miten se menee? :D
  2. Z

En oo kauheen kokenut kaksplussan käyttäjä ni en tiedä, mut pitäskö perustaa joku ryhmä missä voidaan jutella? Olis mukavampi kirjottaa kun tietää ettei ihan kuka tahansa nää lukea kaikkea esim tarkempaa asuinpaikkaa yms :)
  3. Z

Mun lähipiiri suhtautuu ihan hyvin. En miehen vanhemmista osaa sanoa mitä mieltä oikeasti ovat, mutteivat ainakaan mun kuullen oo mitenkään oudoksunu asiaa. Oma äiti tais olla hetken aikaa järkyttyny mutta nyt se hokee joka kerta kun nähään että "nuorena ne pitää hankkia, että jaksaa puuhata...
  4. Z

Odotus on sujunut hyvin, inhottavin vaiva on ehdottomasti mielialavaihtelut :D Mulla ei oo hermoja välillä käytännössä lainkaan. :D Miesraukka joutuu kestämään tän kaiken, mut ei hän kyl tee tätä helpommakskaan kun "kiusaa" koko aika ja mä oon ihan raivona :D Ja eilen viimeks kun katoin Voice...
  5. Z

Moikka. :) Olen 22 vuotias esikoista odottava. La myös maalis-huhtikuun vaihteessa! :)
  6. Z

Ikuisuusaihe, milloin töihin?

Mulla ei ole varaa olla ollenkaan kotihoidontuella jos se on sen 200-400€ mitä olen kuullut? Onneks ei oo vielä ajankohtainen kysymys kun vasta odottelen esikoista.

Yhteistyössä