Hakutulokset

1. M

Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

Tänään käyty rakenneultrassa ja vauvalla kaikki kunnossa. Semmoinen reilu 400 grammainen ihanuus siellä köllötteli. Mahan muodosta viime aikoina päättelin, että olisi poika tulossa ja niinhän sieltä onkin. Eli meille on tulossa toinen poika. Ikäeroa tulee olemaan semmoinen 1 v ja 7 kk. Nyt...
  2. M

Toukomurut 2014 ~ Joulukuussa

Neuvolasta kotiuduttu. Tulikin tänään vähän kiire aamu. Eilen illalla tunsin vauvan liikkeet ensimmäistä kertaa ja niiden lumoissa unohdin laittaa herätyksen aamuista neuvolaa varten. Aamulla klo 8:28 kuulin esikoisen ääniä, joihin heräsin ja totesin että puolen tunnin päästä pitäisi olla...
  3. M

Toukomurut 2014 ~ Joulukuussa

Täällä alkoi 16 viikko tänään. Maha on selvästi tullut esiin ja muuttunut pyöreämmäksi. Vaatteet päällä näyttää pyöreämmältä kuin ilman vaatteita. Perjantaina olin sokerirasituksessa. Esikoisesta mulla oli ruokavaliohoitoinen raskausdiabetes, niin "pääsin" jo alkuraskaudesta kokemaan tuon...
  4. M

Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

Mukaan toukokuun muruihin ilmoittautuisin minä. Tällä hetkellä viikkoja kasassa 14+0 ja toista lasta odotellaan. Ensimmäiset 9 viikkoa meni pahoinvoinnin kourissa. Ylös asti ei onneksi tullut mutta kuvotus oli melko voimakasta. Tällä hetkellä ainoastaan "ongelmana" että ruoka ei tahdo...

Yhteistyössä