Hakutulokset

1. M

Clomittaret vuonna 2011!

Matalapainetta täälläkin...: / Eilinen ilta meni itkiessä ja mies ei tiedä miten olis. Saatiin taas kavereilta kuulla vauvauutisia ja eipä ne kyllä enää paljoa piristä, vaan itku niistä tulee. Miksi se on toisille niin helvetin helppoa ja toisilla menee hermot, rahat ja parisuhde lasta...
  2. M

Pahinta/tyhmintä mitä ootte km:n jälkeen kuulleet?

Meillä enkelivauva syntyi rv23 2008. Tosi kamalaa musta on, että ihmiset aina puhuu keskenmenosta ja ajattelee, että on tullu vähän runsaammat menkat, vaikka todellisuudessa synnytin tyttöämme 22 tuntia ihan normikaavan mukaan. :( Naiset osaa olla tosi julmia toisilleen näissä lapsi ja äiti...
  3. M

Clomittaret vuonna 2011!

Mulla on kp24 ja odotan yleensä eka sinne kuukautisiin saakka ja jos ei ala kuulumaan, niin testaan vasta sitten. Mulle tuntuu tuo testailu tuovan tosi paljon ylimääräistä stressiä, siksihän meillä ei tikutella ovistakaan suurimmassa osassa kierroista. ;)
  4. M

Clomittaret vuonna 2011!

Moro! Täällä ahdistaa odottelu, eli pe sais testata. Tosin mitään viitteitä tai edes kuviteltuja oireita ei oo...: / Me ei olla paljon saatu itse päättää kerrotaanko yrityksestä vai ei, koska kaikkihan sen tietää sen kohtukuoleman jälkeen, että yritys on päällä. Tosin luulevat, että ollaan...
  5. M

Kiukkuketju

Ei ole, siis mitään tilannetajua! Lasten saaminen ja hyvä terveys on suurelle osalle alle 35 vuotiaille itsestään selvyys. Silti mua ihmetyttää, miten pienten lasten vanhemmat jaksaa uskoa, että kaikki on tosi kiinnostuneita niiden vauvoista ja lapsista. No, mä en ainakaan oo! :wave: Ja...
  6. M

Clomittaret vuonna 2011!

Heips! Piinailua täällä, tosin hieman pessimistisin ajatuksin. Eli ovulaatio tais oireista päätellen osua kp15, normisti tuossa 14 päivän tienoilla muutoinkin. Normikierrosta poikkeavaa oli todella kova maha- ja selkäsärky oviksen aikaan. Nyt on sitten ollu nippailua, tosin mulla sitä nyt on...
  7. M

Clomifen

Heips! Tipetsulle: älä nyt tosiaan vielä luovuta. Mulla ainakin on sellainen meininki, että tämä clomifen ym. hormonien syöminen on vaan kuoppainen tie kohti IFV/ICSI -landiaa! Eli tää on se marssijärjestys ja jos hyvin käy saadaan lapsi aikaan jo matkalla, mutta kuitenkin viimeistään noilla...
  8. M

Clomifen

Hienoa, jos justiina jaksat listaa väsätä! Joo, toivotaan, toivotaan tuon raskautumisen suhteen, vaikka ei kyllä nelosia, kolmosia tai kaksosiakaan...ei enää riskiraskauksia mulle...kiitos! Meidän lääkärin mielipide clomeista muuten on, että kannattaa syödä joka toinen kk, usein raskaus alkaa...
  9. M

Clomifen

Hei Justiina! Mulla on nyt kp 11 ja nuo follit oli 10-12 mm, mutta ton kalvon paksuutta en muista, kuitenkin aika ohut. Lääkäri sanoi kuitenki, että voi toki vielä paksuuntua, ku ovis menee loppuviikolle. Joo ja kyllä me yritetään tässäkin kierrossa, niinku sadassa aiemmassakin raskautua...
  10. M

Clomifen

Moi! Just tulin ultrasta ja ekasta clomikierrosta 4 follikkelia, joista kummallakin puolella kaksi. Vasemmalla tosin toinen johtava, eli toinen hiukan pienempi. Söin clomeja yhden 5-9 päivinä. Limakalvo aika ohut, joten kuulemma yrittämään vaan, vaikka "pienehkö" monikkoraskausriski? Jotenkin...
  11. M

"Viattomat" yrittäjät

Moi! Kai tässä tosiaan pitää alkaa myöntämään tosiasiat itselleen, eli selittämättömiä ollaan. Takana 08 kohtuun viikolla 23 kuollut tyttö ja synnytys. Nyt yritystä takana melkein kaksi vuotta ja tutkittu on siittiöt ja ovulaatio. Olen kierron suhteen kellontarkka, ollut aina, eli ovulaation...

Yhteistyössä