Hakutulokset

1. S

Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

Juu käyn välillä kurkkimassa teidän kuulumisia ja kertoilemassa omiakin. :) Jos viikon päästä soittelis neuvolaan. Yritän päästä kunnallisen kautta ultraan katsomaan että kaikki on hyvin. Rv 6 on itselle jotenkin jännittävä etappi kun sillon olen kerran saanut keskenmenon. Nyt meneillään rv 4+3...
  2. S

Kiitos kysymästä onhan noita oireita ollut jo reilun viikon ajan ja varmaan vaan lisääntyy. Pari päivää oli vähän huonoa oloa varsinkin loppupäivästä. Vatsan turvotus on ihan mahdotonta varsinkin työpäivinä. Ihan kun olis jo enemmän viikkoja takana. Semmosta vatsan jomottelua ja juilintaa ollut...
  3. S

Huhtikuun hurmurit 2017

Heips! Jospa minäkin ilmottautuisin porukkaan mukaan. Jo viikon ajan ollut erilaisia raskauteen viittaavia oireita tai oikeastaan jo ovulaatiosta asti ollut tavallisesta poikkeavia tuntemuksia. Viikonloppuna alkoi olla jo niin varman olo että raskaana taidetaan olla, sunnuntaina pissin tikkuun...
  4. S

Kiitos! Niin kävi. <3 Voi harmi jos vuoto sieltä alkaa. :(
  5. S

Miehen kaveri totes hyvin kun olivat jutelleet vauvakuumeesta viikonloppuna. Tän kaverin tyttöystävällä ilmeisesti biologinen kello tikittää niin totes vaan että ei kai siinä muuta voi kun vaan panna kun naiselle iskee vauvakuume. :D Se on kyllä aivan totta!
  6. S

Minähän en bongannut mitään erityisiä limoja ja kappas paksuna ollaan. :D Hyvältä kuulostaa jos talletuksia on tehty säännöllisesti. Sitten vaan piinallisen pitkä loppukierto. Oli kyllä tuskaa odotella. Tsemppiä piinailijoille!
  7. S

Toiveissa toinen lapsi <3

Kiitos onnitteluista! :) Toivotaan että lääkärillä käynnistä olisi apua!(y)
  8. S

No höh! Toivotaan että siitä vielä plussaksi muuttuis!
  9. S

Kiitos! :love:Näemmä riitti joo. Itsekkin sain tästä paljon energiaa uuteen viikkoon. :)
  10. S

Kiitos! Juuh, katsotaan miten nautinnollista on. Musta tuntuu että saattaa olla aika oireellinen raskaus siis tulla kaikenlaista kun nytkin jo jomotellut niin pitkään.
  11. S

Kiitos paljon! Toivotaan että kaikki menee hyvin! Mies oli aika sanaton. :D
  12. S

Hmm...aika jännät fiilikset. Oli pakko pissiä tikkuun kun tuntuu että en saa nukuttua yöllä tältä jännitykseltä. Meidän yritys taisi loppua ennen kuin ehti alkaakkaan koska plussa sieltä tuli. :D Huhtikuisiin siis! :)
  13. S

No niin, testattu on. Pakko oli kun tuntui että menetän yöuneni muuten. Plussahan sieltä pärähti. Ihan uskomatonta! Nyt pitäis vielä kertoa miehelle. Kääks! :D
  14. S

Katsotaan jos testaisin kun pääsen kotiin tai viimeistään huomenna aamulla. Ei kai se niin justiinsa mistä pissasta sen testaa. Etovaa oloa voi varmaan olla oviksen jälkeen muutenkin, mutta jos olis just kiinnittymässä niin miks ei vois olla siitäkin johtuvaa. Musta on tuntunut niiiiin...
  15. S

Kp 27/26 nännikipu vaan pahenee ja ihan kuin olisin maistavinani välillä metallin makua suussa. Edelleen tuntuu repäisykipuja vatsassa jos nousen äkisti tai aivastan. Vatsaa on jomotellut vaihtelevasti oviksen tienoilta lähtien. Eilinen epätoivo alkoi illalla muuttua seesteisesksi oloksi että...
  16. S

Tänään kp 26/26 ja tuntuu just siltä että menkat alkaa ihan just. Mua masentaa, vaikka meillä ei mitään yritysta ollutkaan, tai mulla oli, mutta miehellä ei ja seksi kerratkin meni ihan vikaan ovulaation suhteen enkä edes tarkkaan tiedä koska ovis oli jos sitä edes oli. Tekis mieli (yrittää)...
  17. S

Nyt alkoi samanlainen pulputus vatsassa mitä tuntuu usein juuri ennen menkkoja, että taitaa säästyä testi tältä kierrolta. Tekis niin mieli testata, mutta ihan turhaahan se on kun menkat alkaa kuitenkin huomenna. :( Mua ei jotenkin edes huvita nyt mikään yritys uudessa kierrossa. Tää piinailu on...
  18. S

Testaillaan vaan. ;) Mulla kans ajoittain pissahätä tulee nopeasti uudestaan vaikka hetki sitten kävin. Mä oon kans muutaman päivän ajatellut olevani raskaana, että voi perjantai jos en olekkaan.:D
  19. S

Toivotaan niin. Ahkeraa pupuilua vaan sitten. :)
  20. S

Tiistaina sitten. :D En viitsi vielä tuhlata testiä kun ei menkat ole vielä myöhässäkään. Vaikka näillä oireilla vois näkyäkkin jos olis raskaana, mutta tuskinpa.

Yhteistyössä