Hakutulokset

1. 6

Relaatio 91

Kiitos rajasana ratkesi ja melkein tuli Sibeliuskin kuntoon, mut nyt tarvitaan vielä ratakiskoa. Noi muut mitkä vielä auki eli 5+8+6, 8, 11 ja 9 ovat tuolla alhalla vasemmalla eli nuo korkeat mulla jo on, mutta mihin tuo kumpare tulee, kun mulla meni ainakin tuosta 11 vasempaan...
  2. 6

relaatio 119

Vihjeenä vielä tuohon 4+5+8 on bestseller (y)
  3. 6

relaatio 119

Jos et löydä vastauksia, laita viestiä niin annan uusia vihjeitä (y)
  4. 6

relaatio 119

Hyvä juttu. Laita vain viestiä, jos vielä apuja tarvitset.
  5. 6

Relaatio 91

Tätä ei taida enää tehdä ketään, mut koitanpa kuitenkin. Oon tätä pikkuhiljaa ratkonut ja vielä puuttuu 28 sanaa, mut nyt tyssäs. Vihjeet ja vinkit oon lukenut, mut ei vaan aukea. Pahin jumi pääruudussa, jos sitä sais auki niin ehkä siitä alkaisi avautumaan myös Sibelius; kaks muuta jo kiinni...
  6. 6

Relaatio 81

Eipä kestä kiittää. Kaveria täytyy aina auttaa ;) Mulla meni tähän aikaan vaivaset 56 päivää, mut ratkoin kuten nytkin useampaa rellua yhtäaikaa, ja arvauksia näytti olleen 3079 kpl. Tais olla kanssa noita kirjoitusvirheitä tai omaa puusilmäisyyttä, kun joutui tahkoamaan läpi niin wikiä kuin...
  7. 6

Relaatio 81

Toivottavasti nyt helpotti, jos vielä jotain laita vain viestiä niin auttelen kunhan ehdin :D
  8. 6

relaatio 119

Toivottavasti ovat oikeisiin kohtiin vihjeet. Laita viestiä, jos ei auenneet laitan sitten uudet vihjeet :D
  9. 6

Relaatio 81

Jos et saanut auki laitan lisää vihjeitä ja toivottavasti tulkitsin kohdat oikein :D(y);)(y)
  10. 6

relaatio 119

Ei kestä. Ja jos lisää vinkkejä tarvitset tai joku muu tarvii niin kysykää vain ;):D(y)
  11. 6

relaatio 119

Toivottavasti olen oikeassa kohdassa eli tuo Mi-Ka ja Ol välinen 13 Missä se Mi-Ka oli maskottina; siitä aukeaa sekä tuo 13 että jatkosana Vas pääsanasta Ma alas 9 Sen Ma:n ammatti Jos et saa vihjeillä auki laita viestiä; annan sitten uudet vihjeet (y)(y)
  12. 6

Relaatio 81

Sori huomasin, että annoin sulle väärään kohdan vihjeen ITER 11, mut edelleen googleta tuo pääsana ja sieltä löytyy vastaus ennen kohtaa TFTR, JET, JT-60 ja T-15 Ja Windows10 se Cor10 jatkosana Wikitä tuo Cor niin sieltä löytyy sekä tuo 10 hieman eri muodossa eli ei avustaja vaan oh... sekä...
  13. 6

Relaatio 81

Jos et saa näillä auki laitan lisää vihjeitä :D(y)
  14. 6

Relaatio 81

Kiitos vinkeistä. Sain kuin sainkin tehtyä rellun loppuun. Jos apuja tarvitse laita vain viestiä niin auttelen :D(y);)
  15. 6

Relaatio 173

Kiitos, johan aukesi ja tämä rellu viimein valmis. Eikun seuraavan kimppuun ;)(y):cool::D
  16. 6

Relaatio 173

Yhtä sanaa vaille rellu valmis. Vihjeet käyty läpi ja kaikkea mahdollista testattu, mut ei vaan aukene tai ei välähtä eli sana joka puuttuu on ruudussa Kiinan taide ja sieltä Aurkuksie 18 lat Olisko enää ketään joka vois vihjaista vähän lisää tähän?
  17. 6

relaatio 119

18. 6

relaatio 115

Apua, tekeekö tätä enää kukaan? Iski paha ongelma Tove Jansson ja siellä VaJu 13+4; vihjeenä oli aikaisemmin hahmo kirjasta, pitkähäntäinen vilistäjä, tuon vilistäjän kyllä löydän kai, mutta onko sillä joku nimi vai oonko ihan väärässä tyypissä??
  19. 6

Relaatio 81

Apuva, vielä puuttuu muutamat sanat ja se olis siinä eli Ehkäisy Pil 5 Tau UFC GbHaHiMiBi 8 Geokätköily pääsanasta 5 (ei Rot vaan viereinen) sekä KG-GL-GPS-BY-GC-F1 Talvi Ta11+6Yö Ju 7+2+8 Iter Pääsanasta 5 Pääsanasta 6 Pääsanasta 9 Ja vihjesana 14 (ei aukea vaikka mitä yritän) sekä Mauste...
  20. 6

relaatio 119

Yhteistyössä