Hakutulokset

1. Z

~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

Huomentapäivää! Mä en oikein tiedä onko Roni kipeä vai ei. :/ Tänään ei oo kun vähän Ronilla tukkosuutta ja siinä se, mutta eilen... Eilen vein Ronin anopille hoitoon kolmen aikaan, kun mies oli vielä töissä ja mun piti lähtä ostamaan joululahjoja ja sitten miehen kanssa sitä pukua...
  2. Z

Vifslan No ei yks ilta maailmaa kaada :) Toivotaa et ens yö menee paremmin. Jos voisitte miehen kans enempi vuorotella just vaikka iltarutiineitaki nii pääsisit toisenki kerran moikkaamaan kavereita :) EM Mä en kans tykkää siitä äp:n toppapuvusta. Mut miä jätän aina vähän niit vetskoi auki ja...
  3. Z

Vifslan Onhan bodyihin niitä jatkopaloja :) Ja itsekin voi tehdä jos osaa. Ei maksa paljoa ja ei jää kivat bodyt niin nopsaan pieniksi. Alkuun Roni vain kaatus alas, olin kyllä ottamassa aina koppia, kun pelkäsin että lyö pään. Mutta nopsaan otti taipumaan vähän eteen päin, niin että putoaa...
  4. Z

vifslan Miä kirjotan aina muistioo, se on helpompaaki ku ei tarvi selaa ees taas palstaa :) Teijän poika onkin aika hyvän pituiden :) Varmaan tulee pitkä isona, onks teille sanottu mitään ennusteita? Tai eihän niitä vissiin vielä, olikohan se parin vuoden ikäsen pituus kertaa kolme? Roni menee...
  5. Z

Visflan Vai että läskipoika :o On ihan normaalia että lapset on pyöreitä tai vielä vähän pyöreämpiäkin ja se on vain hyvästä. Aika monella pituuskasvu jatkuu ja painon nousu hidastuu kun lähtee liikkeelle. Mä en vaan pysty ymmärtämään tuollaisia kommentteja, huh.. tyty86 Saanalle paranemisia...
  6. Z

Talvis Mun auton peräkoukkuun on kans ajeltu. Oli aika hassua kattel, ku itte olin pysähtyn väistämään oikeelt tulijaa, niin jotenki kiinnitin huomion siihen perässä ajajaan, joka vaan katteli maisemia ja tösähti sitten mun Volvon peräkoukkuun :D Ei siinä mitään, mutta kun se alko siinä...
  7. Z

TA Sillon kun Ronille alotettiin kiinteät niin yritettiin niitä ruokalappuja käyttää, oli kyllä aina mahtava sotku ruokailun jälkeen :D Olis pitäny varmaan laittaa aina tuntia aikasemmin lappu kaulaan :) Soseita on helppo tehdä ittekin, niin ei olis sitä porkkanaa niissä? alley :hug: Se...
  8. Z

EM Mieki oon antanu kylmää vettä hanasta :) En miä ala hedelmäsoseitakaan lämmittelemään, et jos on keske jäänny purkillinen, niin jääkaappikylmänä saa kelvata :) TA Hienost menny toissayö teillä :) Miten meni viime yö? Toivottavast yhtä hyvin :) Meilläki on niit kankaisii ruokalappui, mut...
  9. Z

vilmav Älä muuta sano, mullakin tosi kova huoli, että miten tässä käy ja mikä olis oikea ratkasu.. Sompio Pari ekaa kertaa saattaa vähän "huuli vuotaa" mutta Roni oppi ainaki tosi nopeest. Tänää taas vähän meni miten meni ku sankari irvisteli, mut ei oltu kyl käytetty nokkamukii pitkää aikaa...
  10. Z

Sompio Mä en tiedä mistä mulle on sellanen pelko jääny, vaik pienenäkin asuin omakotitalossa ja ulko-ovet kaikki aina auki. Ehkä mä vain olen tottunut asumaan kerrostalossa. Hyvää myöhästä 5kk:ta :) Meillä on taikanokkamuki ja se on ihan hanurista, Roni suuttuu sille ja paiskaa mäkeen. Se on...
  11. Z

TA Ei kaikkea tarvi ihan heti tehdäkkään :) Mutta mä en voi sietää jos tavaroita on väärissä paikoissa, on heti niin sotkuisen näköistä :/ Ja jos jotain tippuukin lattialle eikä muista sitä heti siivota, niin ei se haittaa jos muuten on suht siistiä. :) Sompio Aika pelottavaa :o Mä en tiedä...
  12. Z

vilmav Ymmärrän kyl et vaikuttaa. Kyl mieki olisin varmast väsyneempi jos ei olis esimerkiks anoppii auttelees silloin kun teen soseita tai muuten vain. Ja mun sisko on aika paljon meillä, joten jos sekin asuis kauempana niin.. :/ On ihan normaalia et lapset metelöi nukkuessaan :) Tai siis...
  13. Z

Suukkis Onnea kierimään oppineelle :flower: Talvis Sama juttu, et kyl keittäis kii ja pahast jos tosiaa ihan kaiken joutus itte tekee. Joskus oon miestä vähän koulinukki, ku ollaan oltu molemmat töissä ja silti mulle on jäänyt kaikki kotityöt niinku silloinki ku oon ollu koulussa. Oon vaan...
  14. Z

HanTa Ohhoh! Toivottavast viiva tummenee ;) Minust pienet vauvat on ihanii, vaikkei mul mitää vauvakuumetta ollukkaa, mut aina pitää mennä ihastelee nykyää jos vaa voi :) Minust ei olis kyl oottaa toista lasta nyt ja sit myöhemmin hoitaa niitä. Vaik sanotaahan sit et siinähän se toinenki menee...

Yhteistyössä