Hakutulokset

1. I

Näännyn

Eli siis kuvittelet minun olevan tietynlainen koska se sopii sinun tarpeisiisi? Jos et kuvittele, niin sitten varmaan osaat kertoa tarkemmin mistä tekstini osista saa sellaisen vaikutelman, että jankkaan tai olen itsekeskeinen?
  2. I

Näännyn

Koska terapeutti jostain syystä kovasti kuvitteli minun olevan erilainen kun olen ja kun paljastui etten olekaan sellainen millainen hän toivoi minun olevan, vaikeudet alkoivat. Hän kirjoitti minusta lausunnon jossa oli mm. minun sanomisiani asiayhteydestä irroitettuna ja näiden perusteella...
  3. I

Näännyn

Tämä on varmasti totta. En osaa manipuloida ihmisiä. Toimin aina niin, että asiat hoituvat mahdollisimman tehokkaasti enkä osaa antaa ihmisille sitä mitä he tarvitsevat.
  4. I

Näännyn

Mistä päättelit noin? Vai tunnistitko itsesi kuvailemakseni ihmiseksi ja nyt sinua ahdistaa ja sinulla on tarve mitätöidä sanani?
  5. I

Näännyn

Voi miten kaipaankaan älykkäitä, itsenäisiä ja rohkeita ihmisiä! Suurin osa ihmisistä on typeriä eläimiä jotka vaativat toisia ihmisiä tyydyttämään heidän tarpeensa. Miettikää omia kouluaikojanne tai omaa työyhteisöänne. Kuinka siellä juoruillaan ja suljetaan joku porukasta koska joku epävarma...
  6. I

Kaipaan puhelinluetteloja

No oikeasti mä haluun vaan sympatiaa.

Yhteistyössä