Hakutulokset

1. O

-

Oikein mukavaa Juhannusta kaikille :heart: :heart: lla: Ode
  2. O

**Helmikuun Helmet 2008**

Onnea kaikille ihania ultrakuulumisia saaneille :heart: Pikaisesti vaan toivottamassa oikein mukavaa juhannusta kaikille :heart: Me lähdetään huomenna aamulla juhannuksen viettoon maaseudun rauhaan. sen jälkeen alkaa muutto hommat uuteen omakotitaloon ja netti pimento siinä sivussa...
  3. O

-

Minkä kokoinen perhe teillä on suunnitelmissa? -mä haluaisin ison perheen,ainakin 4lasta,miksei viiskin. mutta nähtäväksi jää kuinka käy =) Montako lasta on nyt? -2 ihanaa pientä poikaa. kolmas vauva tulossa helmikuussa :heart: Asutteko vuokralla vai omassa asunnossa? -vielä hetken...
  4. O

Meillä kaikki lapset on ollu tjottailun tuloksia,kaikki saaneet alkunsa 2kk tjottailun jälkeen.. Äitee2Kyllähän olisit nyt kiitoksen ainakin ansainnu :| Nipsuli:Älä sä turhaan mieti että tuo iso kokoisuus periintys. mä itse oon ollu syntyissään yli 4kilonen,mun kaks siskoa melkeen...
  5. O

-

Jospa mäkin tänne tulisin =) Ikää löytyy 21vuotta(vm86). mies on 25wee(vm81). perheen esikoinen 2.5v ja kuopus 11kk kohta. masussa myllertää helmitulokas,eli la joskus helmikuussa,kolmatta rakkaus pakkausta odotellaan innolla. Vahinkoja ei oo yksikään meillä ollut,pitkään harkittuja,mutta...
  6. O

Ihanaa että täällä on ihania ultrakuulumisia :heart: Amalialle :hug: iästä oli kyselty. mä olen vasta 21wee,mies on 25wee,esikoinen 2.5v ja kuopus pian 11kk. Ilmavaivoja onpi kyllä. varsinki iltasin :| Esikoinen hokeekin välillä että "hyh,hyh,äiti haisee" :laugh: Omaa (.) sen...
  7. O

Hei! Meillä on vähän vilinää riittänyt joten en ole koneella juurikaan kerenny istuskella. Vitamiinit,yms.. mä käytän multitabsia joka on tarkotettu raskaana oleville. Mä käytän tätä siks että tää on helpottanu toisessa raskaudessa pahoinvointia. kahdessa edellisessä raskaudessa kärsin...
  8. O

Vauvan kotiintulovaatteista

esikoiselle ja kuopukselle oli 50cm vaatteet mukana(esikko synt. 47.5cm ja kuopus 50.0cm)..
  9. O

Mahtuuko mukaan vielä yksi tuleva helmimamma?? La on 11.2.08 ja perheen kolmatta lasta odotellaan..
  10. O

Äitejä Kemistä??!

Nasu016 ja Nellan mami: Kiva että täältä päin on muitakin =) yhteyden minuun saa YV:llä,sitä kautta voin vaihtaa mese/sähköposti osotteen =)
  11. O

Ristiäiset pidetty! =)

Kaunis nimi :heart: Samassa paikkaa oli teillä näköjään ristiäiset ku missä meidän poikaset on nimensä saanut,kaunis paikka :heart:
  12. O

Äitejä Kemistä??!

Siinähän se tuliki,löytyykö täältä äitejä Kemistä?
  13. O

Koska hankkia toinen lapsi

..Lapsia ei hankita,niitä saadaan jos saadaan.. Mutta,meillä on lapset 1v6kk ikäerolla,ja kolmas on haaveissa. musta tässä lyhkäsessä ikäerossa on ollu vaan hyviä puolia. esikoinen on 2v4kk ja kuopus 10kk nyt,molemmat ihanassa iässä ja todella paljon seuraa toisilleen jo nytten. Itsestähän se...

Yhteistyössä