Hakutulokset

1. D

Onko Gladiolus yksi- vai monivuotinen kukka?

Monivuotinen..mut ne sipulit pitää kaivaa maasta pois talveks!
  2. D

Kirppis- ja huutislöydöt (kuvia)

Ihanat noi kengät! Saako udella paljon makso?
  3. D

Missä miehenne nyt on?

Autotallissa yrittää saada moottorikelkkaa kuntoon..
  4. D

minkä kokonen talvikenkä teiän 2-vuotiailla on?

Meidän 2v pojan Kuoman koko 24.
  5. D

onkos kellään tällästä ompelukonetta?

Mulla myös Brother-merkkinen .Muutaman vuoden ikänen et ei ihan samanlainen mut oon tykänny..en mäkään paljon muuta ompele ku verhoja..ja joskus joutuu lahkeita lyhentelemään. Mut mulle ainakin hyvä..ja halpa on!
  6. D

Muita, jotka ei ole koskaan nyppiny kulmakarvoja?

En oo nyppiny..mulla on ne niin vaaleet ettei niitä ees huomaa paitsi jos läheltä kattoo!
  7. D

Miten ootte pessy pehmolelut?

Kiitos..täytyykin sitten tänään laittaa pesuun jos nyt vaan tuo aurinko alkaa paistamaan ni kuivuis sit nopeemmin..ku meilläkään ei rumpua löydy! Pitäsköhän sitä pesuainetta laittaa vähän vähemmän ku normaalisti?
  8. D

Miten ootte pessy pehmolelut?

Kun ois noi meidän lelut pesun tarpeessa.
  9. D

liian "arkinen" vaatetus häihin?

Munkin pitää nyt kertoo et ku olin pari viikkoo sitten häissä ni yhellä miehellä oli koko ajan lippis päässä :o ja sit beige pikee-paita ja housut!!
  10. D

tää on totta vaan meidän parisuhteessa!

:laugh: No on täytyny olla aika väsy..ei oo meillä ainakaan vielä käyny noin..
  11. D

Meille syntyi...

Voimia teille! :hug:
  12. D

Leipomuksia maitosuklaasta

Kääretortun väliin ois tällanen täyte: Maitosuklaalevy Purkki rahkaa 2tl vaniliinisokeria 1rkl sokeria Sulata suklaa ja sekoita rahka ja sokerit siihen. Tosi hyvää! :p :p :p
  13. D

Itseruskettava rasva?

Juu..niin on.. :)
  14. D

Itseruskettava rasva?

Mä oon käyttäny Yves Rocherin Bronze Naturea..Se on siis sellasta kosteusvoidetta joka ruskettaa vaan vähän kerrallaan! Oon tykänny siitä ku mulla aika vaalee iho ni noi itseruskettavat sit kyl huomaa mulla jos nitä käyttää..ja leviää epätasaisemmin! Niin Dovellakin taitaa olla tollasta vähän...
  15. D

Raparperipiirakkaan ohje..

Niin löytyskö keltään hyvää raparperipiirakan ohjetta? Ku tarviis noita viime kesäsiä raparpereja saada tuolta pakkasesta pois ku uusia tulee jo kovaa vauhtia! =)
  16. D

mitäs mieltä tästä uudesta biisistä...

\ Samaa mieltä..enemmän mun makuun tää ku entinen Nightwish! Tarjalla kyl on mahtava ääni mut munkin makuun liian "ooppera"!
  17. D

Voiko lapsi todella kuolla vesirokkoon?

Muutama viikko sitten oli 45 minuuttia-ohjelmassa et Suomessa kuolee yks lapsi vuodessa vesirokkoon..
  18. D

Minkä ikäsenä teidän vauvat..

..alkaneet syömään säännöllisesti viis kiinteetä ateriaa päivässä? Mietin vaan tossa ku en yhtään muista millon meidän tyttö alko syömään niin! Poika(6kk) syö nyt yhen potturuuan, yhen marja/hedelmäsoseen ja puuron päivässä ja rintamaitoo menee sit sen mukaan ku nälättää.. Mites teillä...
  19. D

Minkä ikäisenä lapsenne sanoi kaksisanaisen lauseen?

Taisi olla reilun vuoden ikäinen!! Nyt on 1v5kk ja puhuu jo tosi hyvin..siis ihan viiden tai kuudenkin sanan lauseita! Tosi aikasin on oppinu puhumaan!!

Yhteistyössä