Hakutulokset

1. L

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

Pitkästä aikaa täällä. aika menee kyllä nopeasti. Masu on kasvanut kivasti, niin kuin ihanasti muidenkin ja muuten suht hyvin mennyt. Nyt joudun olemaan sairaslomalla kovien lantionliitos kipujen takia, säteilee pahasti toiseen lonkkaan. Apuvälinelainaamosta sai hyvän alaselkä tuen ilman...
  2. L

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

jjännitys ohi =) eilen käytiin ultrassa ja siellä se pikkuinen köllötteli ja vilkutteli. Jaksamista huonon uutisen saaneille :hug:
  3. L

onko muilla lonkkakipuja ollut. mulla on ollu jo joitakin päiviä varsinkin vas. puoli. kai nääkin kuuluu tähän. 10+3
  4. L

moikkelis pitkästä aikaa! eka neuvola käynti käyty, ei vielä sydän ääniä kuunnellu, mut ultra viikon parin sisäl. Ei malttais. Tuntuu että tyttö sielt tulee =) . gallub kohta pari vuotta ollaan oltu yhdessä, vuosi kihloissa, ja 4kk oltiin seurusteltu kun annettiin lupa vauvan tulla, reilu...
  5. L

moikkelis! Mitäs ekalla neuvola käynnillä tapahtuu, onko kellää ollut miestä mukana? En millää malttais odottaa, viikko vielä ekaan neuvolaan. 8+2
  6. L

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

mulla väsymys ollu niin kamala ettei ole jaksanut tavata ihmisiä, ni olen sitte kerton että mistä nämä johtuu. Onko muilla väsymystä? mä vedän n. 8-10 tunnin yö unet + 1h päiväunet ellen kahdet. en o ikinä ennen nukkun tollee kai tää helpottaa joskus.
  7. L

kaks viikkoa ekaan neuvola käyntiin, silloin jo 10vk eli ultraan pian sen jälkeen. en jaksa odottaa!!!
  8. L

no juu kyllä on tälläisen iloisen asian kansssa salaisuudet heti julki. kun ei malta olla, mut toisaalt miksei kertois. ja kyllä tuossa jos porukka alko arvailee. ;)
  9. L

ihanaa vihdoinkin yli vuoden yrittämisen jälkeen. 16. 8 laskettu aika. Synnytys sairaala KOKS. ensimmäistä odottaen. olis pari viikkoa neuvola käyntiin

Yhteistyössä