Hakutulokset

1. M

TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

Täällä tuli tänään 12 viikoa täyteen =) Nyt tietysti huolettaa kun huolehtija olen luonteeltani... ei ole enää pahoinvointia eli onko kaikki hyvin mahassa, tiistaina on se np ultra. Naisen mieli on todella hupsu. Tuosta lasten pienestä ikäerosta, meidän tytöllä ja pojalla ikäeroa 1v 4kk...
  2. M

Mahtavia uutisia Katrinainen :heart:
  3. M

Katrinainen, täälläkin on peukut ja varpaat pystyssä sun ja pikkusen puolesta. Onpas ollut itsellä taas pitkä kirjoitus tauko. Ensimmäisessä lääkäri neuvolassa käyty, kaikki oli hyvin. Minulla on myös tuommoista kellertävää valkovuotoa ja lääkäri sanoi ettei siitä tarvitse olla huolissaan on...
  4. M

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Pahoittelut niille jotka ovat saaneet keskenmenon :hug: Täällä on käyty ensimmäisessä äitiysneuvolassa maanantaina 9+1. Rakko hyvin täytenä ja kupla otsassa, täällä oletaan ultra vatsan päältä ja sydänäänet löytyi melkein heti ja ultrassa liikuskeli pikku öttiäinen =) Olo on todella...
  5. M

Kevätvauvaa 2008 odottavat

Tervehdys kaikille :wave: En ole vielä tällä viikolla koneelle kerennyt joten neuvola kuulumiset, Sydän äänet löytyi heti ja ultrassa siellä liikuskeli pikku öttiäinen. Neuvola täti kysyi voisiko viikkoja olla enemmän mutta en usko. Rakko vaan oli niin kovin täysi että löytyi sen takia niin...
  6. M

Kiitos vastauksista, täällä on vähän välillä etonut välillä ihan hyvä olo. Huomenna on ensimmäinen neuvola 9+1 ja toivottavasti kuuluisi sydänäänet niin ehkä vähän helpottaisi epävarmuutta. :| Kaunista syys sunnuntaita kaikille tasapuolisesti. MOLLAKKA 9+0
  7. M

Mulla olis kysymys teille jotka olette jo pidemmällä odotuksessa. Onko teillä etovan olon välissä ollut päiviä että ei etoisi juuri ollenkaan vai pitääkös tässä ruveta tosissaan pelkäämään tuulimuna raskautta tai keskenmenoa. Mitään valkovuotoa kummempaa vuotoa ei ole nyt tullut. Eilen ja...

Yhteistyössä