Hakutulokset

1. E

***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

täällä käytiin taas äippäpolilal tänään ultraamassa ja painoarvio tällä hetkellä on mukulalla 2700g...kuulemma viikkoihin nähden normi...ja keski käyrällä mennään.. vaavin mahan ympärys edelleen yläkäyrällä...johtuen niistä minun sokereista...et dietti jatkuu.. Täällä ollaan kanssa ihan...
  2. E

oltiimpa sitten eilen perheen kanssa päivä Puuhamaassa.. Oli rankka reissu ajaa eka se miltein 400km ja olla siellä riehumassa 7,5 tuntia... ja ajaa sitten sama matka kotia...OLTIIN VÄSYNEITÄ! ' minun oli pakko jo loppu vaiheesta istuskella, kun alko vissiin supistelee..maha meni ihan...
  3. E

vaipparoskis galluppiin emme osta mitään hajun kerääjä roskista. aiemminkin ollut semmoinen jalalla polkastava parvekkeella, minne viety kakka vaipat, ja nytkin sama homma jatkuu. Heiluri roskista en suosittele, sinne pääsee elukat, linnut yms...mut polettava pysyy paremmin kiinni...
  4. E

NUppu09: Joo ei ne mpahemmin kertonut vauvalle koituvista jutuista myöhemmi.. Ohimennen vain siitä että saattaa aihetuttaa sydänsairauksia.. Arvot olivat sairaalassa normit. Kotona, jos on syönyt esim mäkissä niin jotain 9.0 mut ei me siellä kyädä kuin 1 kerran kuussa :) Ja jos on syönyt...
  5. E

eilen pääsin sairaalasta kotia. ja ihana oli nukkua kyllä omassa sängyssä! On ne sairaalan sängyt ihan kauheita nukkua! ei tullut kyllä nukuttua paljoa siellä! No sokeriarvoni olivat sairaalassa ollessa hyvät..että en joudu insuliinille.. Pitää vain miettiä ruokavaliota tarkemmin..et ei...
  6. E

Heippa! Täällä sitä ollaan Kuopion sairaalassa Kysillä.. Sokereita mitattu koko päivä..ja hyviä arvoja ollut...et ei mitään hätää :) Välillä käynyt kaupungilla ja illalla kävin kotona jopa saunomassa...kun täällä ei tartte olla koko aikaa.. Olen täällä synnyttämättömien osastolla...
  7. E

Jepsistä huomenta! Tää tyttönen lähtee kohta sairaalaan sitten yöksi....mittaavat nyt niitä sokeriarvoja yön ylite... Otan kyl kannettavan mukaan....et on tekemistä... =) Mulla oli ennen raskautta ehkäsy rengas..minkä koin aivan sika helpoksi, kun se saa olla sen 3 viikkoa sisällä ja...
  8. E

heips! huonosti nukuttu yö ja silleen... mies lähti sitten eilen viihteelle...pitkästä aikaa oli kylläkin liikenteessä.. mutta menin nukkumaan yölllä 24 aikaan...ja mies tuli kotiin 1 johon heräsin.... sit alko oksentelu ja mun piti sitä auttaa sankkojen vaihdossa yms..ja katoin sit...
  9. E

kävin tuossa Äippäpolilla...ja lääkäri kahto noita mun sokerimittailuita... Niin joudun sitten ensi maanantaina menemään sairaalalle, osastolle yöksi... Mittaavat sokereita vuorokausi käyrässä..... onko kukaan ollut semmoisessa? esmeralda- ja kamu 31+3
  10. E

Zeny UNENSIEPPAAJA: Unensieppaaja on intiaanikansoilta lähtöisin oleva käsintehty esine, jonka tarkoitus on edistää hyviä unia ja ajatuksia, sekä toimia onnen amulettina. Unensieppaaja rakentuu puisen kehikön ympärille, jonka sisään kudotaan verkko. Verkkon keskelle jätetään reikä, jotta...

Yhteistyössä