Hakutulokset

1. A

Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

Hei kaikki rakkaat ystävät! Päivitin listan - toivottavasti meni oikein. Otin itseni sieltä pois, koska vauva-asiat eivät ole meillä tällä hetkellä lainkaan ajankohtaisia. Asia on yhtä aikaa surullinen ja helpottava. Miehelläni ja minulla on yksinkertaisesti liikaa muita isoja kysymyksiä...
  2. A

Mukana menossa lauantaina 7.2.2009: puskatäti..........IUI...........................................pp12 PeePee.............PAS..........................................pp11 Emppu78..........IVF...........................................kp21/30...
  3. A

Hei rakkaat ystävät! Miru, on aina ihana kuulla sinusta. Kiitos viestistä. On tosi koskettavaa, että muistat meitä täällä kaiken kiireen ja intensiivisen elämäsi keskellä! Osuvasti välitit myös tämän hetken tunnelmiasi. Lähetän sinulle Mirunen aivan valtavan voimahalin :hug: Muista, että...
  4. A

Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

Heipä hei pömppikset! Täällä alkaa tosiaan olla tilanne hilajlleen se, että porukka on valunut plussapinoon! Aatelkaa, kun Miruliini perusti Pömppikset, kukaan ei vielä ollut siellä. Eli paljon hienoja asioita on tapahtunut. Eiköhän marssita letkassa perässä sinne kaikki!! Aurigokukka...
  5. A

Tiistai 20.1. :wave: EllaElias.....................luomuilua....................kp38/-/ktt Adeliini......................luomuilua.....................kp2/27-34/ktt Retuli82.................... PAS.............................kp25/-/helmi...
  6. A

Iltaa ystävät! Täältä tullaan taas uuden kierron kera. Voi Ella! Onko sulla koskaan jäänyt ihan kerrassaan kierto väliin? Multa on jäänyt pari kertaa elämän aikana. Mutta toisaalta noiden Terojen nyt luulisi kyllä tepsivän. Lähetän sulle ison kasan varapäreitä! Olipa kiva kuulla susta...
  7. A

Mukana menossa maanantaina 19.1.2009: SaanaS.............3.PAS.......................................pp38? EllaElias............ihan hukassa...........................kp38/28-32 Adeliini..............luomukierto.............................kp1/27-34...
  8. A

mikä auttais parantamaan oloa

Beea, sun teksti pysäytti surullisine sävyineen. Ajatuksistasi sekä tilanteestasi löytyi paljon yhteistä. Tiedän, että tuo teidän määrä "raskaita" hoitoja (jollaisilla tarkoitan juuri IVF/ICSI-hoitoja) on sellainen, jonka monet käyvät läpi, mutta minusta tuo rupeamanne tuntuu ihan hurjalta...
  9. A

Ainiin Astrid: Mua hymyilytti sun nickname, koska se on mun "karaokenimi"!! Salanimiä siis enemmänkin käytössä :D Jos jossain joskus kuulette Astridin vetelevän viisuja, niin tulkaa toki moikkaamaan - Adeliini se olen, ehkä!!! =) Tai sitten se on Astrid. :laugh:
  10. A

Iltaa ladyt!! Pienen hiljaiselon jälkeen täällä taas. Sinua Astrid en ole ehtinyt toivotellakaan vielä tervetulleeksi, mutta kivasti olet jo tainnut porukkaan päästä?! Olipa toiveikas käynti sulla tosiaan lekurissa. Jännätää yhdessä sun huomisia tuloksia ja pidetään db !! Ella, onpa...
  11. A

Kiitos PeePee!!!! :heart: :heart: Toivon niin kovasti, etten tarvitsisi sitä IVF:ää, koska olen aika vakuuttunut siitä, että moni nainen kestää sen minua paljon paremmin - vaikka raskasta se on kai kaikille. PeePee minä puolestani toivon, että sinua olisi jo koeteltu tarpeeksi ja saisit jo...
  12. A

Toiveikas, kiva kuulla susta ja kiitos päivitysestä sulle sekä Ellalle. Tuo sininen taustaväri oli oikein soma!! ;) Jotenkin tuntuvat niin tutuilta nuo tunnelmat julkiselta puolelta, niin aluesairaalasta kuin Naikkariltakin. Aina uusi naama tuijottelemassa munasarjoja ja monenlaista...
  13. A

Pöppis, hauska kuulla sinusta ja onnea rekkalastillinen myös tuleviin päiviin, viikkoihin ja kuukausiin..! Aika jännittävää kaikin puolin kun ne legoillaleikkijätkin ovat pian tulossa! Ehkä se on kohdallasi niin, että kun alkaa tapahtua hyvää, sitä riittää sitten kunnolla! :heart: Huih...
  14. A

Voi PeePee. Pettymykset kolahtavat joka kerta, auts. Onneksi kuitenkin voi luottaa siihen, että olo helpottuu jossain vaiheessa ja antaa tilaa Toivolle. Kuinka sun pas nyt eteneekään? Kiitos listan päivityksestä!! Miten sun taukoilu EllaElias sujuu? No kysymättäkin tiedän, että aika voi...
  15. A

Helou, tervehdys pian päättyvältä lomalta kaikille ja tervetuloa mukaan uudet ystäväiset Matilda, Liinu ja Kuumetta! Teidän kirjoitukset koskettivat kovasti. Etenkin Matildan jaksamista mietin kovin. Hienoa, että täällä ajatusten vaihto jatkuu näin lomakautenakin. Ja mukavan...
  16. A

PCO ja ruokavalio

Dreamer, mistä olet etsinyt ohjeistusta ruokavalioosi eli kuinka tulla karppaajaksi? Aihe kiinnostaa kovasti. Onko ollut susta kuinka työlästä toteuttaa karppaamista?
  17. A

Kiukkuketju

PeePee-kulta, kiitos joulutonttutoivon tuomisesta kyyniseen mieleeni..! Chicken73, repesin makeasti tolle sun babyborn-idelle :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Jee, ensi jouluna vaan tuumasta toimeen! (Tosin onneksi ei tarvi, kun olemme kaikki älynneet siihen mennessä "lopettaa...
  18. A

Meidän pieni kuoli kohtuun.

Huomasin viestisi Hilmuska ja haluaisin toivottaa voimia surunsävyiseen jouluusi. Pidäthän erityisen hyvää huolta itsestäsi. :hug:
  19. A

Pömppiksillä on ollu tapahtumarikas vuosi ja tuo raskauslista on kerrassaan upea. Vuoteen on mahtunut myös äärettömän surullisia asioita. Rinta rinnan täällä kumminkin kuljetaan, oli tilanne mikä hyvänsä kenelläkin. Toivottelen kaikille tasapuolisesti rauhallista joulua ja toiveet täyttävää...
  20. A

Kiukkuketju

Stellina, todella ajankohtainen ja osuva huomio nuo tonttukortit. Ja samaan suuntaan olen miehelleni hokenut, että meiltä ei sellaisia kortteja lähde liikkeelle, vaikka jonain kauniina jouluna se lapsonen olisikin. Ensi jouluna sen sijaan aiomme itse poseerata, karhuntaljalla tai ilman...

Yhteistyössä