Hakutulokset

1. I

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

Heippa Vadelmaunelma ja kumppanit! Jee!! Ei me siis turhaan ukon kanssa napostella noita vitamiineja. Jatkamma, tuli tällä lapsosentekosaralla tulosta tai ei. Ei niistä haittaakaan ole. Painoa olen pudottanut myös viime marraskuusta 10kg. Eli nyt olen normaalipainoinen, BMI23. Jospa sekin...
  2. I

Moikka moi!! Danuli: Jep, ei noista haittaakaan ole. Vehnänalkioöljy on kuulemma tehopakkaus E-vitamiinin suhteen. Mulla on tuttavapiirissä homeopaatti, ja farmaseutti. Molempien mielestä E-vitamiini on ns. raskausvitamiini. Ja sitä saa nainen välillä ottaa tosiaan ns. yliannostuksellakin...
  3. I

Moikka! Kiitokset mukaanpääsystä. Täällä jännityksellä odottelen 2.1. menkkoja alkaviksi. Semmoinen olo on, että kyllä ne sieltä tulee, mutta tässä ekassa kierrossa lienee on muuta turha odotellakaan. Kyllä se tästä. Miten teillä tuo vitamiinipuoli? Jostain olen lueskellut, että...
  4. I

Moikka! Täällä olisi uusi yrittelijä. :wave: Ikää on juuri kohta 30wee. Pillerit jäi nyt marraskuussa pois, Yasmin-merkkisiä söin puolisen vuotta. Eli tärppipäivät tässä kierrossa oli ja meni. Nyt KP 23. Aiemmin meillä oli aktiivista yritystä 3v, jonka aikana ei plussan plussaa...

Yhteistyössä