Hakutulokset

1. W

*Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

Hyvää Uutta Vuotta kaikille mammoille & kiitoksia tytöille uudesta pinosta. :) Mulla oli torstaina äippäpoli, ku neuvolatäti oli huolissaan tosta mun sf-mitasta. No kaikki oli ok. Vauvan sydänkäyräki otettiin eikä siinä poikkeavaa. Mun yllätykseksi vauva oli kääntyny pää alaspäin &...
  2. W

*Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

Lämpöiset Onnittelut happihypylle tiitterän tytön syntymän johdosta! :flower: Wendy + Alivuokralainen 32+6
  3. W

Tulin vaan toivottamaan Oikein Rauhallista & Antoisaa Joulua koko poppoolle!!!! Mulla alkaa huomenna kuuden päivän työputki, joten omaa joulua vietämme vasta Tapanina aamuvuoron jälkeen. Onnex miehen vanhemmat asuvat tossa lähellä, joten mies menee sinne aattona "päivähoitoon" ;) Wendy79 &...
  4. W

Kiitoksia kaikille tsempityksestä. Tänään jo vähän parempi mieli, vaikka tuo lapsivesi asia jäikin kummittelemaan. :) Vaan valoisa puoli siinä tosiaan on se et pääsemmä näkemään typyn ihan kohta uudestaan. :) Yllätyksekseni L-PKS:ssa järjestetään synnytysvalmennuksia & varasin meille ajan...
  5. W

Moi! Pakko purkaa mieltä, alko suoraansanottuna v****ttaa tämän päiväinen neuvolakäynti. Omaa neuvolatätiä en oo tavannu pariin kuukauteen ku on ollu lomilla & sairaana. Tänään sit tavattiin taas pitkästä aikaa & tuli niin paha mieli & meni ilo koko odotuksesta. Paino on noussu 14 kg...
  6. W

*Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

Paljon Onnea Talventaijalle pienestä pojasta & jaksamisia tuleviin viikkoihin! :heart: Vatsa sen kun jatkaa kasvamistaan & kumpu on täysin edessä. Ny on alkanu oleen ongelmia talvitakin kanssa ku vetoketju menee kiinni vain vatsaa sisään vetämällä. Paino on noussut tasaseen tahtiin, alun 63...
  7. W

*Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

Tulin vaan pikaisesti kertomaan, että tänään kävin lääkärineuvolassa & kaikki ok. Painoarvio oli noin 870g ja ultrassa näytti siltä, et meille ois tulossa Prinsessa!!! Ny ois iltavuoroon meno, mut ajatukset harhailevat vaan kaikessa vaaleanpunaisessa...:heart::heart::heart: Wendy +...
  8. W

*Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

SiniziilleHhurjan Paljon Onnea pienoisen tyttövauvan syntymän johdosta & jaksamista tuleviin kuukausiin!:flower: Sinnlos: Ite olen kans aika sirorakenteinen olemassa & mun vatsanympärys on 104cm & viikkoja 24+4. Wendy & Alivuokralainen
  9. W

*Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

Hei vaan täältä pohjoisestakin! Tänään oli meilläkin rakenneultra & kaikki ok. Painoa Alivuokralaisella oli 420g ja oli pari päivää laskettua edellä. Istukka etuseinämässä hyvällä korkeudella ts. vaimentaa aika hyvin liikkeitä. Potkuja täällä on tuntunut päivittäin reilun parin viikon ajan...
  10. W

** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

Hei taas pitkästä aikaa :) Päivittäin olen käyny lukemassa teidän kuulumisia, mut ite vaan oon niin armottoman laiska kirjoittelemaan. Ihania ultrakuulumisia tosiaan alkanut taas tulemaan. Onnittelut niistä!!:flower: Mulla oli tänään taas neuvola. Hemppa oli laskenu lähes 30 pykälää...

Yhteistyössä