Hakutulokset

1. J

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

No ilmankos ei löytynyt Ikää on mutta ensimmäistä en ole yrittämässä. Ensimmäinen IVF aluillaan nyt, nenäsumutteet alkavat huomenna. Millainen tilanne sinulla, Roxanne,on?
  2. J

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

Haluaisin niin liittyä mutta miten mulle ei mene perille miten se tapahtuu? :) En löydä tuota Kerhot-kohtaa.
  3. J

Ensimmäinen IVF 2016

Hei :) Kuka lääkäri teillä siellä on? Meillä on Eija Karjalainen, joka on todella mukava, vaikka olisimme halunneet hänet vaihtaa toiseen joka tuntui enemmän meidän "tyyppiseltä", mutta emme sitten kuitenkaan viitsineet koska asiansa kyllä osaa Karjalainenkin :) Noista vitamiineista..... mulla...
  4. J

Ensimmäinen IVF 2016

Heipä hei kaikille :) Liitynpä minäkin tänne kolmen epäonnistuneen inssin jälkeen. Olemme aloittamassa ensimmäistä IVFää ja keskiviikkona alkaa sumuttelut. Taustaa: minulla on kolme omaa edellisestä liitosta ja nykyisellä miehelläni ei omia ollenkaan, Aikaisemman tyttöystävän kanssa hänellä oli...
  5. J

Inseminaatio 2016

Parempi päivä jo tänään :) Tässä käy niinkuin on käydäkseen. Kiitos Q.Diamond <3 Ihania uutisia, Amys!!!! Oikein paljon onnea, olet onnesi ansainnut :)
  6. J

Inseminaatio 2016

Ensimmäinen inssi tehtiin ja testauspäivä olisi ollut 8.4. mutta 6.4. kuukautiset alkoivat joten testiä en edes tehnyt. Femarin aloitin taas kp3 5pvän ajan ja ovulaationtestaus. Kp8 testi näytti plussaa (eilen) ja soitin Väestöliittoon jonne meninkin samantien ultraan. Yhtään johtofollikkelia...
  7. J

Inseminaatio 2016

Tänään sitten tehtiin ensimmäinen inssi. Yksi rakkula 19-20mm mutta limakalvon paksuus oli vain 7mm. Kaikki meni hyvin ja nopeasti ohi. Pregnyl-piikin sain vielä läksiäisiksi Hyviä uutisia tuli miehen puolelta, että sperman laatu ja määrä oli parantunut huomattavasti edellisestä analyysista...
  8. J

Inseminaatio 2016

Ja niin siirtyi inssi maalis-huhtikuun vaihteeseen Vasemmalla 3cm kysta joka nyt ilmeisesti sekoittaa kiertoa.
  9. J

Inseminaatio 2016

Voi onnea oikein paljon Tody! Tekisi niin mieli saada inssi "alta" pois ja varsinkin tuo plussa sen jälkeen olisi taivaan lahja Soitin VL ja kielsivät aloittamasta Letrozolia vielä ja varasivat ajan tälle päivää ultraan.
  10. J

Inseminaatio 2016

Että voi tympästä..... Tälle kuulle on suunnitelmissa ensimmäinen inssi ja kuukautisten olisi pitänyt alkaa viime viikolla. Ei alkanut. Raskaustesti negatiivinen ja eilen salilta (pikkasen rankempi treeni) tullessani tuli verta sen verran että paperiin tarttui ja sitten loppui. Tuosta ehdin jo...
  11. J

Inseminaatio 2016

Kiitos Roxanne vastauksesta :) Toivotaan, että jossain vaiheessa tämä kaikki palkitaan ja kaikki menee hyvin. Oman ikäni puolesta toivon, että raskautuminen tapahtuu pian, mutta toki tiedän ettei se tässä iässä ole enään niin helppoa (y) Lääkärin mukaan meillä on hyvät mahdollisuudet...
  12. J

Inseminaatio 2016

Hei kaikille ja oikein paljon onnea teille plussanneille :) Olen uusi tässä ketjussa ja toivottavasti mahdun mukaan. Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta pikkasen yli vuoden, ikää mulla 43 ja miehellä 31 (ettehän tuomitse...) :) Mulla on aikaisemmasta liitosta kolme lasta jotka ovat saaneet...

Yhteistyössä