Hakutulokset

1. C

Kuvia plussatesteistä

Piti tulla vielä laittamaan tänne kuvapäivitys. Eli viivat on vahvistunut ja pitihän se digikin tehdä ja kuva on eiliseltä, mutta tänään kp29 ihan yhtä vahva plussa ja nyt lopetan testailun ja odotetaan vain ja toivotaan parasta! Koko ajanhan sitä etsii merkkiä mikä menisi tässä eri lailla kun...
  2. C

Kuvia plussatesteistä

Tässä tän päivän tulos! Nyt kp 25/27-29. Alin liuska on toissapäiväinen ja kolme seuraavaa eilisiä ja sitten ylinpänä tän aamuinen! Eli vahvistunut ainakin on!:D Nyt uskon!:D Ja kohtalon käsiin jääkin sitten loppu!:) [/URL][/IMG]
  3. C

Kuvia plussatesteistä

Hihi...jännää!:) Murmur: tuo tuli ihan kyllä melkeen heti tuo viiva siihen apteekin testiin... samoin pregcheckiin... no katsotaan miten käy! Mitenkään liikaa ei ole odotuksia, sen verran sitä turtuu niistä kurjista kokemuksista. Ehkä kylmältä tuntuu sanoa, että lähinnä "mielenkiintoista"...
  4. C

Kuvia plussatesteistä

Kiitos vastauksista...tässä tämän päivän satoa: [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] Tuo on apteekin oma tuo toinen... haamuileeko se helposta??? Pregcheckin viiva vahvempi kuin eilen! Voi KUNPA!!! Murmur Mä tein ovistikuilla ekaa kertaa tässä kierrossa tsekkausta ja vähän vaikea sanoa, koska...
  5. C

Kuvia plussatesteistä

Mitäs mieltä olette tästä??? Olen tehnyt ennenkin Pregcheckillä, enkä ole koskaan saanut siihen mitään jos on ollut täysin nega. Nyt VASTA kp 23/27-29. Livenä on kyllä mun silmään hiukan punaistakin... Kemiallinen takana ja tuulimuna, joten siis tiedän varsin hyvin, että ihan hyvin voi vielä...
  6. C

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Niin ja piti sitäkin vielä sanoa, että eilen muuten illalla mulla oli NIIN kipee alavatsa ja munasarjoja vihloi ja selkään saakka sattui! Et oiskohan se irronnut sit sillon??? Ou nou! Nyt on sit kiire kellistellä tota miestä!:D Hmm...pitää esikoisen unien aikaan yrittää!:D Tärppionne sulle...
  7. C

Ja vielä siitä oviksesta.. et eikö se ole niin, että kun testi on + niin se tarkoittaa, että se munasolu irtoaa 24-48h kuluessa. Ja eikö siitä irtoamisesta vielä se munasolu seikkaile 24h??? Eli periaatteessa voi olla ovis+ jälkeen kolmekin vuorokautta aikaa peuhata?
  8. C

Kiitti vastauksista!:) Nyppy Joo siis olis kannattanut jatkaa samalla testillä ja edes tänään tehdä tolla samalla, mut mä en kerkee ostaan niitä tänäänkään... Sen sijaan tein ton Clinicin uudelleen ja siinä oli tänään vieläkin haaleampi viiva, joten eiköhän se ovis ollut ja mennyt! Ja varmaan...
  9. C

Nyt mä sit menin ihan sekasin!:D Ensimmäistä kertaa elämässäni teen näitä ovistestejä ja ajattelin, et hyvältä näyttää..mut sit noi pregcheckin liuskat loppuikin. (Olen testallut ap ja ip) Ylhäältä alas: kp 10 ap, 10 ip kp 11 ap, 11 ip kp 12 ap, 12 ip kp 13 ap, 13 ip kp 14 ap ja sitten...
  10. C

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Huh! Kohtu oli tyhjä!!! Ja kuulemma parin päivän päästä on ovulaatio...heh... tosin tällä kertaa ei siitä oteta iloa irti vaan aion kuuliaisesti edelleen venata ne yhdet menkat ainakin. Pillereiden lopettamisen jälkeen olen ollutkin vain raskaana ja ne on mennyt kaikki kesken, joten ehkä on aika...
  11. C

Morebabies Mulla näytti testi sen tuulimunan jälkeen (päivästä jolloin vuoto alkoi) negaa 11 päivänä... Mutta siinä joskus reilu viikon jälkeen, kun kokeilin, niin näytti toooooosi vahvaa positiivista vielä. Mutta melko nopeasti sitten tippuikin negaan, onneks! Toivottavasti sinullakin tippuisi...
  12. C

Jes! Tänään: "Ei raskaana/Inte gravid". Eipä oo hetkeen tullut oltua näin iloinen tuosta tuloksesta!;)
  13. C

bubba Joo siis huolet nurkkaan nyt ton suhteen!:) Eihän ne tyypit siel nyt mitään viikkoa elä????!!!!!!! Et kyl mä ainakin uskon, että ihan hyvät mahikset on, kun siel on pari satsia odottamassa!;D
  14. C

Oi vitsi, kun täällä on nyt paljon jännäiltävää! Ovisplussia, plussanneita ja sitten vielä Tillu! Paaaaaaaaaaaaljon plussatuulia teille!!!:heart: Ja MÄKI HALUUN JO PÄÄSTÄ YRITTÄMÄÄN! Ei jaksais venata yhtään enää! Kaikenlisäks halut on palannut miljoonakertasina ja tietty just nyt, kun "ei...
  15. C

Näköjään ei malta olla tekemättä näitä testejä vaikka nyt haluaakin päinvastaista tulosta!;) Eli siis tänään tein testin nyt 8 päivää siitä, kun vuoto alkoi ja ONNEKSI oli näköjään lähteny viiva jo haalistumaan mutta ei vielä negaa näyttänyt. Toivotaan, että joskus viikon päästä olis jo nega...
  16. C

Sanmar Oi mikä ihana viiva!:) Toivotaan, että viiva vahvistuu ja piskuiselle paljon tarraa ja liimaa!:heart: Vauvaqme Tiedätkö jos vaan pystyt olla testaamatta niillä viikkonäyttösillä niin oo testaamatta. Mä viimeks vedin niistäkin hirveen ressin ja meni aika paljon rahaa niihin, kun...
  17. C

tuulimuna-millaiset oireet?

Lily-rose Ihania kuulumisia!!!:heart::heart::heart: Nyt saat sitten vaan nauttia raskaudestasi!:)
  18. C

Naive88 Ymmärrän hyvin, ettet uskalla nauttia raskaudestasi!:( Tuskin itsekään osaan siitä nauttia jos vielä joskus raskaudun niin alkuun ollenkaan. Jos vain mahdollista niin koita unohtaa koko asia sinne varhaisultraan saakka. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän, mutta niin ajattelin itse...
  19. C

Mä tein niitä viikkotestejä kans ja nousi ihan niinkuin pitääkin niiden mukaan se hcg ja viimesin tulos oli rv 5+ se "raskaana 3+".... mutta siis tosiaan tuulimunaraskaudessahan kaikki menee niinkuin oikeastikin, mutta sikiö vaan puuttuu...:( Itellä kyllä esikoisen raskausaikaan verrattuna niin...
  20. C

Niin ja vielä piti lisätä, että sairaalassa ennen kuin aloittivat tutkimukset niin sanoivat, että voitais odotellakin vielä n. viikko ja tehdä uusi ultrja JOS sattuiskin, että olis vaan niin alussa. (Tosin itse tiesin koska oli ollut viimeinen yhdyntä) ja tosiaan se vuotokin minulla alkoi sitten...

Yhteistyössä