Hakutulokset

1. K

Clomittaret 2012

Täältä tulee hyviä uutisia niin kurjien kuulumisten jälkeen. Plussahan se pärähti saman tien testin tehtyä:) Kyllä mä jo sen tunsinkin kehossani ja pahoinvointi on myös voimistunut koko ajan. Mutta toivotaan, että kaikki jatkuisi hyvin:) Tsemppiä teille kaikille!
  2. K

Clomittaret 2012

P12 Oikein paljon voimia sulle, olen todella pahoillani sun puolesta. Mulla on pari päivää ollut oikein kuvottava olo, eikä menkkojakaan ole vielä kuulunut. Teen huomenna testin uudelleen, sillä tuona päivänä poliltakin ohjeistivat testaamaan. Pää on aivan pilvissä ja etsiskelin...
  3. K

Clomittaret 2012

Onnea ja tarrasukkia plussanneille! Ja kovasti voimia Aniitille. Mä tein tänään raskaustestin ja negaahan se näytti:( Eipä ole kyllä mitään oireitakaan ollut. Mutta oikeastaan testasinkin siksi, että tiedän mitä juomia juon huomisella risteilyllä:)
  4. K

Clomittaret 2012

Jospa pian alkaisi plussanneita tulla jo huhtikuuhunkin, peukut on pystyssä:) Sunnuntaina meille näytettiin ovisplussaa ja maanantaina oli taas kunnon vatsakipua ja selkäkipuakin, jollaista ei luomukierroissa ole. Kylvöhommatkin saatiin hoidettua mun jatkuvasta taudista huolimatta. Sitten...
  5. K

Clomittaret 2012

Tänään folliultrassa ja kummassakin munasarjassa yksi folli: toinen 16 mm, toinen 15 mm. Lääkäri epäili ovista maanantaille. Ja mun ei tarvitse enää seuraavilla kierroilla käydä ultrassa, koska on niin vakaa kierto.
  6. K

Clomittaret 2012

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti:) Onko teidän lääkärit maininneet tulehduskipulääkkeiden vaikutuksesta raskautumiseen? Mulla gynekologi kielsi ne, ehkäisevät kuulemma tehokkaasti. Neurologi taas sanoi, etteivät vaikuta hedelmällisyyteen. Täällä ollaan influessan kourissa. Pahimmasta on...
  7. K

Clomittaret 2012

Paljon onnea ANIIT! Tässä kierrossa olisi vielä toiveita saada lasten välille alle 4 vuoden ikäero:)
  8. K

Clomittaret 2012

Täällä yhdyn muiden palstailijoiden fiiliksiin: kp 1. Mulla on kuitenkin moni asia hyvin: yksi lapsi jo maailmassa, lyhyet kierrot ja eka clomikierto vasta ohi. Mutta silti on paskat fiilikset. Ystävänikin piti just tänään ilmoittaa, että saavat syyskuussa vauvan. Tottakai olen onnellinen heidän...
  9. K

Clomittaret 2012

Täällä olisi uusi clomitar mukaan ketjuun. Olen pari viikkoa taustaillut ja ollut ihan pihalla kaikista termeistä ja lyhenteistä:) Mun tiedot on kp18/25-30 ya10/2010 2. lapsi 1.clomi Yhdellä tabletilla aloitettiin kp3-7. Folliultra oli kp 12 ja siellä näkyi yksi 18 mm ja...
  10. K

Kakkoselta Suomen paras kuoro

Kylläpä oli epäreilua, kun ainoastaan näytettiin Helsingin karsintoja. Tampereen ja Kuopion karsinnat sivuutettiin parilla lauseella. Ja tosiaan kaikkia jatkoon päässeitä ei esitelty. Olisi ne voinut edes luetella lyhyesti ohjelman lopussa. Seuraava lähetys on tosiaan livenä alkuerä.
  11. K

TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

Liivatteen käyttöä pähkäilevät: liivatejauhepurkin kyljessä lukee, että 1 tl jauhetta vastaa kahta liivatelehteä. Kiri 35+0
  12. K

Alkuraskauden UÄ

Me käytiin rv 8+0, alakautta tehtiin. Mulla oli järkyttäviä vatsakipuja, jotka varmistui siellä liitoskivuiksi. Kyllä kannatti käydä, niin näki, että kaikki on hyvin. NT-ultraan oli kuitenkin vielä kuukausi, niin ei malttanut odottaa sinne asti. Kiri + Borghese 14+1
  13. K

TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

KVTES:ssä taasen vuosiloman aikana alkanut sairasloma korvataan vain, jos sairasloma on yli 7 päivää. Silloinkin ensimmäiset 7 päivää lasketaan vuosilomaksi ja sen jälkeiset päivät siirretään myöhemmin pidettäväksi. Eikös keskenmenossa sairaslomaa sentään yli viikon saa? Kiri ja Borghese 13+4
  14. K

Minä kerroin pomolle viime viikolla, ennenkuin pomo lähti lomalle. Ajattelin sen olevan reilua, ettei pomon tarvitse sitten muilta kuulla tai huomata vatsasta töihin tullessaan. Muille töissä en vielä vähään aikaan kerro. Itsekin työskentelen esimiehenä ja omat työntekijäni ovat heti alussa...
  15. K

Minullakin on laskettu aika tammikuussa, 26.1.2009. Itse täytän syksyllä 30 vee ja esikoista odotellaan. Synnäri TYKS. Jännittävää aikaa tämä odotus on! Eka ultra ja lääkärikäynti on takana ja kaikki on hyvin. Pahoinvointi ja väsymyskin on helpottanut. Vatsan kasvua täällä odotellaan...

Yhteistyössä