Hakutulokset

1. illusia83

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Jaksamisia vaikeaan tilanteeseen pieni toive. Kultasieni, Wivi ja empuska, voimia uuteen kiertoon. Pelkään pahoin että perästä tullaan viikonlopun aikana. Menossa kiertopäivä 24, sunnuntaina pitäisi siis alkaa menkkojen. En jotenkin yhtään jaksa uskoa että olisin raskaana, joten...
  2. illusia83

Halauksia kaikille uuteen kiertoon joutuneille :hug: ON: Sairastelun ja stressin takia on makuuhuonepuuhat jääneet todella vähäisiksi tässä kierrossa. Odotuksia raskautumisen suhteen ei oikeastaan ole. Vähän olen koittanut epäsäännöllisesti ovista testailla, mutta antoi vielä eilenkin haalean...
  3. illusia83

-bella täällä syödään myös särkylääkkeitä ja lihasrelaksantteja, koska selkä ja niska jumittavat niin ettei töistä tulisi muuten mitään. Mullekin lääkäri totesi, että vaikka raskautta yritetään niin lääkkeitä on nyt vaan popsittava. maggis söin Cerazetteja noin 8 vuotta putkeen, viimeisen...
  4. illusia83

Tälle voisi päivittää kp 9/23-25 ja yk 3. Menkkojen alkaminen masensi niin paljon, että en jaksanut tulla edes palstailemaan. Piinailijoita näyttäisi olevan paljon, toivotaan että pian saadaan hyviä uutisia! Itsellä olisi otolliset päivät käsillä, mutta olen ollut niin kipeänä että en ole...
  5. illusia83

Wivi, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:
  6. illusia83

Itsellä ovistesti näytti haamua useamman päivän ajan ennen ovista ja sitten kahtena päivänä kaksi vahvaa viivaa. Päättelin oviksen olleen lauantaina 20.9. koska heti sunnuntaina 21.9. viiva oli taas todella haalea ja sunnuntai-iltana testattaessa viiva oli jo hävinnyt kokonaan. Olen ovista...
  7. illusia83

Wivi odottavan aika on todellakin pitkä. Nämä pari viikkoa oviksen jälkeen m-a-t-e-l-e-e :P jammaillen mietin itsekin, että olisi niin ihanaa päästä jouluna kertomaan hyviä uutisia läheisille. Toivotaan, toivotaan... Itse olen käyttänyt noita Raskauskeijun puikkomallisia ovulaatiotestejä...
  8. illusia83

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. Sukulaisten ja ystävien uteluita satelee tännekin. Jotenkin hankalaa väistelllä kun ei haluaisi kenellekään kertoa että yritetään, mutta olen ehkä maailman huonoin valehtelemaan. Tähän asti onneksi onnistunut kiertämään kyselyt, mutta inhottavaa on. Olen...
  9. illusia83

Täällä yksi innokas ilmoittautuu mukaan. Vuosi sitten päätettiin miehen kanssa että syksyllä 2014 alkaa yritys, kesäkuun lopulla lopetin e-pillerit ja elokuussa luovuttiin kondomista. Koitin jo edellisessä kierrossa testailla ovulaatiota, mutta en testillä onnistunut ovista löytämään. Tänään...

Yhteistyössä