Hakutulokset

1. I

Mammat vm.-72

Olen ikinuori (?) vasta joulukuussa 35v.Onneksi ajatusmaailma säilyy nuorekkaana vaikka ikää tulee lisää..Lapset 7v ja 1v. Eikä lisää tulossa, niis, möin hoitopöydän ja muutakin kamaa myynnissä..Surettaa.
  2. I

astma ja aamuyön heräily?onko yhteyttä?

mistä löisit sen aikasemman ketjun.... meilläkin meinaan ollaan seurannassa mahdollisesta astmasta???
  3. I

Libero-kerhosta pari kysymystä

mun mielestä meidän viimesimmäs kiirjees oli että se oli viimonen keräilykirje mutta vaippa näytteiden tuleminen jatkuu...saatiin marimekon housut tai paita ja yöpuku!!!!
  4. I

Myytävänä vaatteita tuplana

Tuplaodottajat huom! Myytävänä kirppari-osiossa hyväkuntoisia 50-70cm vaatteita (suurin osa unisex ja tuplana).
  5. I

kutikuti..

Rv tasan 4, ja kutina alkoi suunnilleen heti kun tein raskaustestin. Tuntui että kutisen kaikkialta, kasvoista, päästä, käsistä ja jaloista. Soitin neuvolaan ja hoitaja sanoi, että voi olla ns. psyykkistä, koska mulla oli hepatoosi ekassa raskaudessa ja nyt jännitän sitä aika paljon. Nyt on...
  6. I

Treenavat mammat

Onko täällä tosissaan treenavia?Mikä tavoitteena?Kuinka usein treenaat ja miten? Itse treenaan hurjasti pysyäkseni kunnossa ja nautin suunnattomasti peilatessani lihaksikasta/kiinteätä kroppaa...Mielestäni kroppa josta näkee että sen eteen on töitä tehty on kaunis! :p
  7. I

Uimaan 1v 3kk

miten tää uiminen onnistuu vuosikkaan kanssa, ei olla ennen käyty, mutta luulisin tykkäävän kovasti...tarkotan et onko uimahalleilla jotkin "säännöt" näin pienten kanssa uimassa käynnissä? siis ellei mene vauvauinti-ryhmään..saakohan tästä kukaan mitään tolkkua :whistle: pointtina mulla tässä...
  8. I

tukiperheestä

olisin hyvin kiitollinen, mikäli joku kertoisi minulle mitä tämä tukiperhe kokonaisuudessaan tarkoittaa? Olen 11kk vanhan lapsen yh, ei iso-vanhempia eikä muutakaan hoitoapua ole lainkaan saatavilla. isä ei juurikaan lapsen elämään osallistu, ainakaan hoitamispuolella. Tahtoisin lapselleni...
  9. I

tukiperheestä

olisin kovin kiitollinen, mikäli joku voisi minua valaista mitä tämä tukiperhe kokonaisuudessaan tarkoittaa? Onkohan minulla mahdollista saada sellaista pienelle lapselleni (11kk), olen yh, ei iso-vanhempia eikä mitään muutakaan hoitoapua ole saatavilla. Isä ei juurikaan ole osallistunut lapsen...
  10. I

KERAVALTA

olen 23,mut iällä ei ole väliä vai onko?kuinka vanhoja lapsesi ovat?
  11. I

KERAVALTA

äidille ja 1,7veelle tytölle uusia kavereita keravalta toiv asuisit keskustan lähellä..
  12. I

Hämeenlinnan seutu hei-hoi?!

Täälläkin kaivataan ystäviä! Muutettiin Hämeenlinnaan viime syksynä ja tyttö syntyi 11/04. En tunne täältä vielä ketään, olisi tosi kiva kyllä tutustua.
  13. I

en jaksa enää!!

mies ei ole vieläkään kotiutunut, ei edes vaivaudu ilmottamaan itsestän mitään. 2vrk olen kohta valvonut, lapsikin kai vaistoaa äidin kireyden :ashamed: jostakin on nyt vaan saatava voimia, jo lapsenikin vuoksi, mutta mistä???omasta äidistäni ei ole mitään apua, on alkoholisti itsekkin!!taas...
  14. I

en jaksa enää!!

Pakko johonkin mieltänsä ja ajatuksiaan purkaa..ystävät niin kaukana, yksinäinen olo :'( Mulla on 3kk vanha lapsi, ja alkoholisti mies..siitä se sit lähtee! Ollaan miehen kanssa pidetty yhtä yli 5v, mies on ollut aina kova juopotteleen, mutta eron uhatessa on hankkiutunut hoitoon ja hyvällä...
  15. I

mun tarina

johonkin on pakko saada purattua sydäntää..eli ajattelin tänne pistää jotain. Elikkä: Ollaan avokkini kanssa pidetty yhtä hieman reilut 5vuotta, ja meillä on 3- kuinen lapsi. Ennen raskauttani suhteemme oli katkolla useaan otteeseen ja ehtiin seurustellakkin kuukauden verran toisen miehen...

Yhteistyössä