Hakutulokset

1. Neitinoita Alisa

Hääpuku raskaana olevalle?

Minä löysin pukuni vuosi sitten naimisiin.info-foorumilta. Käytettynä niitä löytyy jonkin verran. Lisäksi montaa normaali pukua voi muokata sopivaksi raskaana olevalle. ps. Minulla on puku myynnissä, jos kiinnostaa niin laita yv:tä.
  2. Neitinoita Alisa

Mitä tehdä pääkaupunkiseudulla 6kk vanhan kanssa?

Mitä Helsingissä (pääkaupunkiseudulla) voi tehdä 6kk vanhan kanssa? Olemme menossa sinne lomalle 1-9.12. Merimaailmaa lukuunottamatta, en tiedä muita paikkoja joista 6kk vanha olisi myös kiinnostunut. Ostoksilla ja kaupungilla ei viitsisi joka päivä kuljailla.
  3. Neitinoita Alisa

ROTA-virus

Onko kukaan ottanut rokotetta vauvalle, vauvan ollessa yli 16viikkoa? Molemmat rokotteethan pitää ottaa ennenkuin vauva on 24viikkoa, mut suositus on että aloitetaan ennen kuin se on 16viikkoa. Vähän myöhäisheränneenä mietitään mitä tehdä... poika huomenna 18viikkoa ja olis 4kk neuvola...
  4. Neitinoita Alisa

*Kestoilijat*

Hei. Täällä myös yksi kestoilija. Poika on nyt 4kk ja alusta asti kestoiltu. Alkuun käytettiin harsoja ja kuorta tai itse tehtyjä villiksiä. Nykyään harsoja käytän vain, jos muita ei ole puhtaana (eli todella harvoin:)). Kummasti kuukausien sisällä tuo vaippamäärä kasvanut! Nyt käytössä TSI-...
  5. Neitinoita Alisa

Reilu 3 kk vauva saa välillä kauheita itku-huutokohtauksia

Meillä kanssa poika 3,5kk saa noin kerran viikossa iltasella ennen nukkumaan menoa huutokohtauksen. Mikään ei tosiaan tunnu auttavan. Vaippa, ruoka, läheisyys ja vaikka mitä muuta yrietty niin ei auta. Välillä nämä kohtaukset olivat vähempänä, nyt ovat taas palanneet. Itkee itsensä uneen=( En...
  6. Neitinoita Alisa

Vauva ei syö tuttipullosta

Olisiko kellään vinkkejä, kun 3,5kk vanha poikamme on tehnyt tuttipullo lakon. Kuinka saisimme hänet uudelleen syömään tuttipullosta, tai jotenkin muuten kuin rinnalta? En ole ollut vielä yli 4,5h pois kotoa, joten sen ajan poika kyllä pärjää (periaatteessa) syömättäkin, mutta olisi mukavaa...

Yhteistyössä