Hakutulokset

1. S

syysvauvasta 2008 haavelijat

Nyt kun olen lukenut tätä pinoa läpi, niin silmiini ei osu yhtään juttua jossa mies olisi ollut se, joka on ensin lasta halunnut. Meillä ainakin oli niin. Minä itse toimin jarruna, koska halusin valmistua ja saada vakituisen työn. Mieheni sanoi aina, että sanot vain HEP, niin aloitetaan yritys...
  2. S

Kiva nähdä, että koko ajan tulee lisää porukkaa tähän ketjuun =) Itse syön nyt viimeistä liuskaa pillereistä ja sen jälkeen vauvan teko alkaa :heart: Tosin hieman kyllä epäilyttää, että mikä vaikutus on 14:sta vuoden pillereiden syönnillä tuohon raskaaksi tulemiseen. Lääkäri oli sitä mieltä...
  3. S

elokuussa yrittämään alkavat ja kiloja tarvis tiputtaa...

Ei ole missään vaiheessa käynyt edes mielessä, että nuo muutamat ylimääräiset kilot vaikuttaisivat raskaaksi tulemiseen. Omalla kohdallani kysymys on vain omasta hyvästä olostani. Olen lihonnut viimeisen kahden vuoden aikana 15 kiloa (tällä hetkellä 170/76) ja en ole vielä oikein sinut itseni...
  4. S

elokuussa yrittämään alkavat ja kiloja tarvis tiputtaa...

Moi nalle85! Tarkoitus olisi elokuussa aloittaa yritys ja ihan samalla tavalla olen hermoillut noiden kilojen kanssa. -5kg olisi minullakin tavoitteena, sillä suunnilleen sen verran olen ylipainoinen. Lopuujen lopuksi pieni määrä, mutta niin ison työn takana.Jos vielä olet tsemppaajaa vailla...
  5. S

Kauhia vauvakuume riivaa, eikä se taida lähteä enää itsestään pois. Elämä on nyt sillä mallilla, että vauva tulkoon taloon kun on tullakseen, toiv. loppukesä/alkusyksy 08 jos ei nyt ihan heti sattuis tärppäämään.Sovimme avokkini kanssa jo alkukesästä, että tämän kierron syön pois ja sitten...

Yhteistyössä