Hakutulokset

1. B

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

tahtoo äidiksä, niin nuo kierrot joskus heittää häränpyllyä ja juuri silloin kun sitä vähiten odottaa... No jos maltat, niin odottele vielä se muutama päivä.Tiedän että se on hankalaa ja piinaavaa vain odottaa. Voima :hug: . Onko sinulla ollut nyt mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen? Itse...
  2. B

PERJANTAI 19.1.2007 Ensimmäistä enteilevät annnas......................kp 28/33-45...............yk2 tahtoo äidiksi.............kp32/30-31................yk16 Toista toivovat tiitikkä......................kp19/28-35...............yk10 Inkku80....................kp20/27-29...............yk16...
  3. B

No niin, nyt on varmaankin morsiamen ja tahtoo äidiksi yrityskerrat ok? Eli niin kuin tahtoo äidiksi tuossa jo kertoilikin niin se yk on se maaginen yrityskerta,tulipa tyhmästi sanottua :laugh:
  4. B

Nyt en jaksanut kirjautua...se on kun tuo laiskuus iskee :whistle: Voi, Elwi ja tahtoo äidiksi minä täällä pidän teille kovasti peukkuja ja pottuvarpaita pystyssä!!!!! :D Olisi niin ihanaa jos täälläkin mahdollisimman moni plussautuisi!!!! :heart: :heart: :heart: Omista...
  5. B

No niin, tuossa vain päivittelin tuon listan taas ajantasalle ja toivottavasti kaikkien tiedot ovat oikein! Täällä alkaa piakkoin olemaan sitten ovis käsillä...voisi kyllä ihan piruuttaan tikuttaakkin...mutta tuo greippimehu taisi kyllä toimia ihan odotetusti :D ,ovislimat kyllä huomaa ihan...
  6. B

TORSTAI 18.1.2007 Ensimmäistä enteilevät annnas......................kp 27/33-45...............yk2 Elwi...........................kp29/24-29................yk10 tahtoo äidiksi.............kp31/30-31................yk16 Toista toivovat...
  7. B

Omasta puolestani toivotaan jälleen kaikki uudet oikein sydämellisesti tervetulleiksi joukkoomme!!! :heart: :heart: :heart:
  8. B

PIITUKALLE oikein paljon onnea!!!! :heart: :heart: :heart: Ihan täällä kateellisena kuuntelen,hehhe.... :D Itse kun täällä vasta alan kohta puoliin bongariksi...siis se ovis pitäisi taas bongata... :kieh: :kieh: :kieh: Että kaikenlaisten oireiden tulkitsemista..hmmm.... :laugh: Ja...
  9. B

KESKIVIIKKO 17.1.2007 Ensimmäistä enteilevät annnas......................kp 26/33-45...............yk2 Elwi...........................kp28/24-29................yk10 tahtoo äidiksi.............kp30/30-31 Toista toivovat tiitikkä......................kp17/28-35...............yk10...
  10. B

inkku80 kiva kuulla että muillakin on samanlaista ja että en ole ainoa jonka mies on pentu vielä itsekkin!!!! Sanoo aina että ei menneitä tarvi ottaa esille ja nyt sitten itse otti puheeksi kaikkea mikä on jo mennyttä...ja eipä sen paranis menneitä kaivella sillä siellä ei ole mitään hyvää...
  11. B

Tiistai 16.1.2007 Ensimmäistä enteilevät Elwi...........................kp27/24-29................yk10 Toista toivovat Inkku80....................kp17/27-29...............yk16 mantana...................kp20/26-33................yk? Kolmatta kokeilevat...
  12. B

No niin...kuule inkkuanna vaan mennä ja peiton pöllytä!!!!Mistäs sitä koskaan tietää! ;) Ja kun alat oireilla, niin tänne vain kertomaan...kyllä täällä jännitetään ja oireillaan sinun kanssasi!!!! :D Minäpäs se menin sitten ja otin yhteen tuon miehen kanssa :ashamed:... Otti taas niin päähän...
  13. B

No niin...nyt piitukka se olisi korjattu!!! Minä täällä jännitän ihan sinun puolestasi ja peukut ja varpaat ovat pystyssä!!!! Tule sitten heti kertomaan tänne meille miten on käynnyt!!!! Joko me olemme sitten onnellisia puolestasi tai sitten seisomme tukenasi! Toki toivomme että se olisi...
  14. B

Niin ja sitten tästä tätä yleistietoa/höpinää minustakin! Eli olen 24-vuotias kahden lapsen äiti.... Pituutta minulla on 178cm ja paino pyörii tuolla 100kg hujakoilla :ashamed: , myönnän...voi olla pari kiloa päällekkin... Kun ensimmäistä lastani aloin odottamaan, painoin n. 90kg ja heti...
  15. B

:heart: Maanantai 15.1.2007 :heart: Toista toivovat Inkku80....................kp16/27-29...............yk16 Kolmatta kokeilevat Piitukka....................kp33/30....................yk3 BONTSO...................kp8/28-30.................yk2 Onkohan noi tiedot nyt oikein????Vähän tämä...
  16. B

Kävinpä sitten ihan rekisteröimässä tuon nimimerkin, että jos nyt ihan virallistetaan tämäkun meitä nyt löytyy. Oikein mukava, niin ei tarvitse itsekseen pähkäillä, että jos vieläkin on tulijoita niin rohkeasti mukaan vain :wave: :wave: :wave: Täällä ei syrjitä ketään, kaikki vaan mukaan ja...
  17. B

Kun kävin poistamassa kierukkaa neuvolassa täti sanoi siellä että on kai sitten ehkäisy hoidettu tästedes muuten, esim kondomilla, kun en varmaan lasta aio uitenkaan yrittää TUOSSA KUNNOSSA... :ashamed: No on ollut otsaa neuvolatädillä...huhhhu.... Mitä helkuttia se hänelle kuuluu yritättekö...
  18. B

Hei, onpa mukava nähdä että on muitakin kuin vain minä!!!! =) Juu sitä aina välillä vähän repsahtaa noihin herkkuihin :whistle: mutta hei muistakaa että ihmisiähän vain mekin olemme!!!!! Tässä voisin sitten kysyä, että onkos teilla juuri nyt yritystä? Meillä ainakin on ja nyt olisi sitten...
  19. B

Ajattelin nyt että voisi tehdä tämmöisenkin listan... En ainakaan omasta mielestäni tämmöistä vielä löytänyt... Että mukaan vaan ken uskaltaa.... Itselläni tuota ylipainoa löytyy... :ashamed: jonkin verran... Kova vauvakuume pukkaa päälle ja yritystä aloitetaan nyt... Samalla yritän saada...
  20. B

lokavauvoja 2003

minulla myös lokavauva 2003 itse olen 25 =)

Yhteistyössä