Joo meidän kuopus syntyi etuajassa ja menehtyi samana päivänä, kuin alkuperäinen laskettuaika olisi ollut.
3.6 olisi tyttö täyttänyt kaksi vuotta. :'( :heart:
Mutta nyt meille suotiin uusi mahdollisuus ja rv21+6 jo menossa. :)
Kiitos. :)
Mä palstailin aktiivisesti useemman vuoden kun esikoinen oli parin vuoden ikäinen eksyin eka kertaa tänne..Vuos tais olla 07. :)
Nyt oon opiskellut ja paiskinut töitä..joten hieman muu jäänyt. :)
Mä oottelen aurinkoa takaisin. :) (vaikkakin vietän viimeistä kesäloma viikkoa ja...
Tervehdys..oon vähän ollut kiireinen ja jäänyt palstailut..
Nyt kuitenkin eksyin tänne ja mullahan ei oo tänään kiire minnekkään joten..
Mitä kuuluu tyypit?
Muistatteko te ees mua enää. :D
Btw,meille on tulossa perheenlisäystä. :saint:
Mä olin juuri vasu keskustelussa ja lapsen "oma"hoitaja kertoi että heille on annettu uudet ohjeet lääkkeiden suhteen.
Ennen lääke mitattiin valmiiksi ja vietiin vain sen verran mitä oli annettava, mutta nyt pitää viedä esim antibiootti pullo jossa tulee lukea kelle määrätty ja annostus...
Festari mättöö,eli mapet..tai taksari kuten kuulemma jossain päin Suomee sanotahan. :)
Viljapossunpihviä,sienikastiketta,lohkoperunoita,salaattia ja grillitomskua
aamukaffet töissä
Tilauskeikkaa.. :)...
Kesäkunnossa kesän lopussa?
Yksi viidestä uudesta tatuoinnista joita on nyt kesän mittaan siunaantunut ja siunaantuu koko ajan lisää.
Molemmat termiitit leikkipuistoilemassa. :)
Kirppusen tarhaanlähtö irvistys. :)
Tällä hetkellä olen onnellinen siitä,että on ihanat lapset joilla ei ole vakavia sairauksia,ihana mies jolla kaksi ihanaa lasta,kiva koti,töitä ja opiskelut kovassa vauhdissa.
Voih tätä aikanaan niin jo puitiin.
Nyt kun jakson katsoi uudestaan ei enää "järkyttänyt" niin kuin edellis kerralla. :D
Edelleen ihmetyttää miksi ostaa iso kallis kone jos siihen ei ole itsellä varaa ja joutuu sossusta hakemaan rahaa..ja sit löytyykin yht äkkiä laittaa reilu kolme sataa...