Hakutulokset

1. röppö

Mitä kuuluu?

Joo meidän kuopus syntyi etuajassa ja menehtyi samana päivänä, kuin alkuperäinen laskettuaika olisi ollut. 3.6 olisi tyttö täyttänyt kaksi vuotta. :'( :heart: Mutta nyt meille suotiin uusi mahdollisuus ja rv21+6 jo menossa. :)
  2. röppö

Mihin kannattaa panostaa, että parisuhde toimii?

Ihan alkuun on tärkeää et molemmat on sinut itsensä kanssa! :) Kaikki muu onkin jo mainittu mitä ajattelin.
  3. röppö

Mitä kuuluu?

Okei täällä on peukut pystyssä. :) Tiiän mitä on jännitellä ja osotella asioiden "selviimistä" ja varmistumista.
  4. röppö

Mitä kuuluu?

Kiitos. :) Mä palstailin aktiivisesti useemman vuoden kun esikoinen oli parin vuoden ikäinen eksyin eka kertaa tänne..Vuos tais olla 07. :) Nyt oon opiskellut ja paiskinut töitä..joten hieman muu jäänyt. :) Mä oottelen aurinkoa takaisin. :) (vaikkakin vietän viimeistä kesäloma viikkoa ja...
  5. röppö

Mitä kuuluu?

Tervehdys..oon vähän ollut kiireinen ja jäänyt palstailut.. Nyt kuitenkin eksyin tänne ja mullahan ei oo tänään kiire minnekkään joten.. Mitä kuuluu tyypit? Muistatteko te ees mua enää. :D Btw,meille on tulossa perheenlisäystä. :saint:
  6. röppö

HuOmenta !!!

Huomenta. :wave:
  7. röppö

Saako pph antaa lapsellemme hänelle (lapselle) määrättyjä antibiootteja?

Mä olin juuri vasu keskustelussa ja lapsen "oma"hoitaja kertoi että heille on annettu uudet ohjeet lääkkeiden suhteen. Ennen lääke mitattiin valmiiksi ja vietiin vain sen verran mitä oli annettava, mutta nyt pitää viedä esim antibiootti pullo jossa tulee lukea kelle määrätty ja annostus...
  8. röppö

Ruokakuvaketju

Mini voileipäkakku kahvin kaveriksi. rahkapullia iltapala burgerii broiskusalaattia aamiaista voisilmäpullaa herkkuja duunissa jauhelihapiirakkaa pika herkkuja kihlajaispäivään kermakanakastiketta riisin kanssa kinkku-metukka...
  9. röppö

Ruokakuvaketju

Festari mättöö,eli mapet..tai taksari kuten kuulemma jossain päin Suomee sanotahan. :) Viljapossunpihviä,sienikastiketta,lohkoperunoita,salaattia ja grillitomskua aamukaffet töissä Tilauskeikkaa.. :)...
  10. röppö

tämä on KESÄN 2013 VIRALLINEN KUVAKETJU

Sunnuntain vieetelyä. :) Ja aurinkokin laski.
  11. röppö

Hyvin tarras reissussa aurinko ihoon. :) Ja ei ku lenkille. :)
  12. röppö

Festari meininkejä. :)
  13. röppö

Pienimmän rakkaan kanssa uima hetkiä. <3
  14. röppö

Rupes blondina olo tympii.
  15. röppö

Ruokakuvaketju

viinikurssin antia... Uusi lempparini...minttukakku Duunipaikan herkku antia herkuttelua omatekoisilla nugeteilla ja currymajoneesilla
  16. röppö

Kesäkunnossa kesän lopussa? Yksi viidestä uudesta tatuoinnista joita on nyt kesän mittaan siunaantunut ja siunaantuu koko ajan lisää. Molemmat termiitit leikkipuistoilemassa. :) Kirppusen tarhaanlähtö irvistys. :)
  17. röppö

Kuinka usein vaihdatte käsipyyhkeenne? (Mieheni käski kysyä!)

Parin päivän välein,ellei ole tarvis useammin.
  18. röppö

Mitkä asiat ovat hyvin elämässäsi?

Tällä hetkellä olen onnellinen siitä,että on ihanat lapset joilla ei ole vakavia sairauksia,ihana mies jolla kaksi ihanaa lasta,kiva koti,töitä ja opiskelut kovassa vauhdissa.
  19. röppö

Erinlaiset äidit nyt kolmosella

Voih tätä aikanaan niin jo puitiin. Nyt kun jakson katsoi uudestaan ei enää "järkyttänyt" niin kuin edellis kerralla. :D Edelleen ihmetyttää miksi ostaa iso kallis kone jos siihen ei ole itsellä varaa ja joutuu sossusta hakemaan rahaa..ja sit löytyykin yht äkkiä laittaa reilu kolme sataa...

Yhteistyössä