Hakutulokset

1. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

rauhallista viikonloppua aloittelemassa.on kyllä mukava olla ihan vaan kotona omalla sakilla,saa vähän laatu aikaa eerikan ja miehen kanssa =) onnea kaikille 1-vuotiaille.millekkäs äideistä tuntuu,onko haikeaa? pikkujouluihin ilmoittaudun :wave: meillä kävi kaveri lapsensa kanssa...
  2. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

tervehdys kaikille,ja lumista viikon alkua =) vantaalta kotiuduttu,mukavaa oli eikä rahaakaan menny 100e enempää vaikka koko lauantai kaupungilla ravattiinkin.ikeaan sain eniten uppoamaan,kaikenlaista tarpeellista tuli ostettua =) minä nautin kun tulee lunta,jotenkin tuli heti sellainen...
  3. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

kiitos vaan seurasta kaikille.kaks rättiä näkyi olevan lattialla,oiskohan toinen mandorin..?tii-na,täältä löytyy =) hyvä syy tulla uudelleenkin kylään,tai lähteä kaffelle vaik kaupungille.. nyt kasseja pakkaamaan,perjantaina auton kokka kohti vantaata.toivottavasti rahat tulee ennen...
  4. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

laitoin osoitetietoja tulemaan,ajo ohjeita en osaa paljon laittaa mut katsokaa eniron sivuilta kartasta missä tää paikka on.. huomiseen,kymmenen paikkeilla tavataan osan porukan kanssa =)
  5. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

kiitos paljon mukana olleille,oli tarpeen jo tuulettuminen.kotona nukuttiin kun pääsin yöllä perille,joten ihan suotta taas hätäilin/mies hätäili.aamulla syötin typyn ja hän nukkui 3h aamutorkut :laugh: eikä edes ollut kaamee kapula,pää tökkyrä unen puutteen takia mut muuten ihan ok fiilis =)...
  6. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

perhosia on jo vatsassa,vaikkei mitään jännitettävää pitäis ollakkaan..parin tunnin päästä näkyillään...
  7. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

voi p***a sanon minä :( mies ilmotti tänään et menee sunnuntainakin töihin,eli ei tarvii minunkaan pitkään illalla olla mukana :( harmittaa tosiaan,niin paljon kun oon tätä oottanu ja suunnitellu teidän kanssa :/ ei voi kun valittaa.onneks edes pääse lähtemään :'(
  8. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

huomenta pöytään.. me vietetään tänään eppulin kanssa "-etsi koti romuläjästä" päivää,eli jätetään lenkki väliin =) VNT tervetuloa joukkoon mukaan,ylämyllyjärvellä asustellaan,joten tapailukin onnistuu mukavasti.ja jos raskaus ei rajoita liikkumista,lenkkiporukkaankin toki mahtuu :)
  9. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

mandy81,minun pitää varmaan jättää tänään tulematta,mies on ollu lapsen likkana jo kolmena iltana tällä viikolla ja sit vielä se la-su välinen yö (ja aamu),joten en raaski taas jättää..ois kyllä mukava nähdä ja tottakai ihastella kauniita vaatteita.. Eeerika söi tänään ekan kerran 30ml...
  10. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

siis lauantaina mennään =) tarkoitus on siis,että 20.30-21.30 välillä porukka valuisi amarilloon,pöytävarausta ei voinut tehdä mut nessu86 ja ankeli lupasi mennä jonottamaan pöytää jo noin.20.30..minä tulen lauraliinan kyydillä,joten en varmaan ihan 21 ole paikalla,tullaan kun ehditään ;)...

Yhteistyössä