Hakutulokset

1. N

Jyvässeudun äidit vol. 3

tervehdys kaikille täälläkin =) pitkään on jäänyt kirjoittelu vähemmälle, kevät on kiireistä aikaa näköjään.. meille ei erikoisia kuulu,tyttö kasvaa ja kehittyy kovaa kyytiä, ihan kauhistuttaa kun ei meinaa menossa mukana pysyä! vielä ei kävellä muuten kun tuen kanssa,mut taapero kärry on tosi...
  2. N

Jyvässeudun äidit vol. 3

nyt iski idealla:puhuin joskus siitä isommasta tilasta teille ja netissä pörrätessä katsoin et kaupungissa jossakin sepänkeskuksessa ois tiloja vuokrattavana:hintaa 9e/tunti ja siihen kuuluu astiat ja kahvinkeitin/mikro...oisko ihan hassu ajatus vuokrata se tila joksikin aamupäiväksi...
  3. N

Jyvässeudun äidit vol. 3

tervetuloa tosiaan uusille,aina mahtuu mukaan =) kyllä nämä kuukautiset on taas NIIIIIIIIIN mukavat puolentoista vuoden tauon jälkeen.otin siis kierukan kun vaavini oli 3kk ja imetys vissiin siirsi kuukautisten alkamista,mut viime kuussa tuli ekat ja kävelin kaksin kerroin kun oli niin...
  4. N

Jyvässeudun äidit vol. 3

moikka! vauva kuume..onhan sitä aika-ajoin,mut vielä onneks pysyy kurissa :laugh: kierukka on ruennut temppuilemaan, mahaan sattuu epäsäännöllisen säännöllisesti,vissiin tuo imetyksen vähentäminen vaikuttaa asiaan.olin jo niin helpottunut,kun menkkoja ei ollut ollenkaan 4kk |O Minä...
  5. N

Jyvässeudun äidit vol. 3

moiks.. pika viesti: tein meille sivun myös facebookiin, eli jyvässeudun äiti fb:ssä-ryhmään voi anoa jäsenyyttä minulta =) hyvin on lapset kasvaneet =) karvapallo,kohta pääsetkin sit vaate ostoksille käymään ;) nessulla olis kans vaatteita myynnissä,kuulemma.. kirpparilla oli menny...
  6. N

Jyvässeudun äidit vol. 3

moikka kaikille =) Aloitetaan nyt kirjoittelu tännekin puolelle =) kiitos jeju uudesta pinosta. Kukkikselle kiitokset kahvittelu paikasta ja kiitokset myös mukana olleille =) olipas mukava vaihtaa kuulumisia pitkästä aikaa nenäkkäin :heart: Täällä on jo 8kk neiti,hurjaa! uusia juttuja...
  7. N

Onks kokemusta hormonikierukka minera?

minulla kierukka on toiminut,ei ole vuotanut alkupäivien jälkeen kertaakaan..
  8. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

hyvä,että päivähoito järjestely sujuu,toivottavasti saatte tosi mukavat hoitotädit =) Minä täällä kirjoittelen lehtijuttua tästä keskustelu ryhmästä, ja toivoisin teiltä apua:haluaisin vähän kommenttia 1)miten päädyitte tähän keskustelu porukkaan 2)mitä toivoitte tältä,pelkkää keskustelu...
  9. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

me voitais kanssa tulla käymään kahveilla,laitatko osoitetta =)
  10. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

tervetuloa kaikille uusille juttuun mukaan =) aina mahtuu.. nyt harmittaa,kun ehdin luvata toisaalle torstain päiväkahvit,ois ollu kiva nähdä teitä taas..ens kerralla sitten :hug: tänään käytiin eerikan kanssa uimassa,kyllä neito tykkää! nessulle kiitos seurasta,mukavampaa on käydä kun...
  11. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

moikka..kommentoin taas pikana: uinti alkaa ens vkl.. lenkille voin lähtee vaik heti huomenna,ellei mentäis uimaan??soitelkaa vauvakino..hmm..voisin lähtee ilman vauvaa ;)
  12. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

touhukasta uutta vuotta kaikille =) reissusta palattu,onneks ei enää yhtään päivää tarvii pakata ja miettiä ketä näkis..vaikka ainahan rakkaiden kanssa on mukavaa olla.huomenna heitä jo ikävöin ;) ilmoittauduin muuten eppulin kanssa jyväskylän musiikkiopiston johonkin vauva väri...
  13. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

moikka kaikille =) uutta vuotta odotellessa..laukut on taas pakattu ja huomenna auton nokka kohti kuopioo.pitäis käydä ostamassa matkasänky sinnepäin,ei neiti pysy enää vaunuissa enkä sänkyyn viereen ota,ollaan ruettu opettelemaan öitä ilman tissittelyjä.kuuden jälkeen on ollu pakko antaa,et...
  14. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

tervetuloa vaan uudet =) nyt on joulupaketit viety kuusten alle savossa ja oman joulun laitto voi alkaa.menoa haittaa miehen jalassa oleva kipsi,mut jospas sitä sais yksin kaiken valmiiks ja on miehestä ruuanlaitto apua.eppulin kans se ei paljon pärjää,kun typy kulkee jo niin vauhdikkaasti...
  15. N

Miten teidän 5-6kk:t nukutetaan?

meilläkin vähän on ongelmaa neiti 6kk:n kanssa,mut tuo tunti ennen nuukumista puurottelu on auttanut asiaa vähän ja sit olen ihan kylmästi pitänyt kitisevänä omassa sängyssään,tietenkin niin et oon itse vieressä ja pidän kädellä tytön kättä kiinni.vähän aikaa kokeilee,pääsiskö kääntyilemään mut...
  16. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

huomista täälläkin odotellaan kun kuuta nousevaa....minä taidan litkiä yhden jotain siellä nessun luona ja autoilla sit loppu illan.meillä kun typy heräilee vielä useasti,ei tuo pappa jaksa sen kans kuitenkaan teutaroida :kieh: noo,pää asia et pääsis tulemaan :wave:
  17. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

harmillista perumiset,mut onneks osa vielä pääsee..
  18. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! huomenna ollaan menossa uimaan aalto alvariin kello 10,mukaan vaan kaikki kynnelle kykenevät =)
  19. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

syyskaisla, karvapallo, hippula:viestiä tulossa.. nessu, halinalle,tii-na,ankeli ja mandor:te osaattekin jo tien.. vielä muutama mahtuu mukaan kutsuille!
  20. N

Jyvässeudun äidit vol. 2

morjestus kaikille =) aina on muka niin kiire,ettei ehdi suurempia kirjoitella,joten nyt yritän.. täälllä siis flunssaa pidetään edelleen,saas nähdä paraneeko itsestään vai tarvitaanko kuuria.. toivomme parasta. eilen oli eppulin neuvola 6kk:7960g ja 70.5cm. paino menee miinus käyrällä ja...

Yhteistyössä