kiitosta;)
Oon joskus syönny jotain pataa missä perunat ja porkkanat+liha oli sekasin jossain liemessä....mikähän ruoka mahtaa olla?Lapsuudesta hämärästi sen muistan...
Mitkäs ois semmosia lapsille maistuvia uuniruokia jotka vois uuniin nakata näin aamusella ulkoilun ajaksi.Ois sitte valmista ku sisälle tullaan lounaaksi...kokoliha ei uppoa.
Voiskohan sen tehä silleen kolmesta kappaleesta että takaosa ois ihan vaan sen haalarin mallinen ja sama malli eessä mut keskeltä kahti ja vetskari väliin...tajusko kukaan =D
Kinnaakohan semmonen?haluisin helpolla päästä....
Muitaki vinkkejä otan vastaan:D
Mulla on kaapissa pari pakettia noita ja eilen aloin niitä napsimaan.Tuskin toimii=D Onko jollain toiminu?
Viikon oon juonu reilu 3l vettä päivässä ja näyttäs se ainaki mua kaventaneen...Epätoivoisena yrittää kaikkea:laugh:
nii minäkin ihmettelen miten sen pitäisi vettä kestää:D
Ja kyllä meillä se laminaatti on keittiössäkin kestäny vaikka tiskari päästi vedet ulos...on myös pukuhuoneessa ja hyvin kestää.
Mielestäni laminaatti on kylmä talvella jos lattialla leikkii joten talveksi laitan lasten huoneisiin...
Lapset 3,5v ja 10kk ovat mukana halunsa/taitojensa mukaan.Vanhemman kanssa kokkaamme ja hälle on ostettu oma moppikin jolla tulee perässä kun siivoamme.Pikkuselle annan aina jonku märän rievun jolla innoissaan pyyhkii pölyjä mistä millonkin=D
meilläkin on tälläinen tuttava perhe.Aina lasten nenät vuotaa tai on kauhiassa yskässä tms...Monesti pyytävät kyläänkin ja kun sinne menemme on lapset esim.kuumeessa=/
viis kiloa täytyis saada "vyötäröturvotusta" pois.Mulla on noi dietin ohjeet ja ajattelin et riittäskö tuo pelkkä syömäpuoli keventämään mua....Oon niin laiska jumppaan: /
Onko kukaan laihtunu ko.dietillä?