mua ärsyttää ihan hirveesti, et jos lapsi sanoo haluavansa jotakin( esim karkkia tai vaikka jotakin lelua) niin aikuinen vastaa siihen että "niin ja minä haluan helikopterin!"
tietenkään lapselle ei kuulu antaa kaikkea periksi, mutta on se nyt vähän eri asia haluta vaikka nukkea tai sitten...
kuulostaa siltä että miehellä on tunteita tätä naista kohtaan, mutta yrittää taistella niitä vastaan.. tai sitten sillä on joku ihan muu kriisi, joka oireilee näin.. aika vaikea näin sanoa kun ei tän paremmin tunne tilannetta eikä ihmisiä..
mutta vastaus kysymykseen, olisi niin loukattu olo...
no mulla oli joskus kuukautiset vuoden pois, verikokeissa todettiin että on prolaktiinia ihan liikaa.. lääkityksellä asia korjaantui..
kai se voi johtua monestakin asiasta. kannattaa varmaan käydä lääkärissä..
voiko se liittyä raskauteen? kun mullakin on tässä kolmannessa odotuksessa tullut aina välillä nenästä verta,ja olen ihmetellyt, että voisko liittyä siihen.. muuten ei tule ikinä, mutta nyt..
oi, rupes tekeen ihan kauheesti mieli.. se on niin pieni aika kun saa mansikoita tuoreena, melkein aina joutuu turvautumaan pakastemansikoihin, eikä ne ole niin hyviä..