Hakutulokset

1. P

4-vuotiaat

meillä tyttö 4v osaa palapelit palojen määristä riippuen. piirtää pääjalkaisia mutta maisemat hyvin =) pukeminen yms jutut menee täysin ja muutenkin hyvin omaaloitteinen lapsi. kaataa maitonsa itse yms =) kiltti tyttö mutta temperamenttiä löytyy niin ja kovin on sosiaalinen lapsi..johtuen...
  2. P

Ärsyttää kun mun äiti haukkuu mua aina kun annan 1v4kk lapsen pestä itse hampaita tahnalla

aaargh. hitto et ottaa pattiin kaikki mummot ja anopit ja sedät ja tädit ja serkkujen serkut ja siskojen lasten koiran kissat jotka on kommentoimassa sitä miten ÄITI HOITAA LASTAAN. tee sama kun minä, sano vaan että juu juu ja annat olla B) mutta tietenkin jatkat entiseen malliin =)
  3. P

hienot sanat kappaleessa

Kasvava nuori tarvii auttavan käden/ Sekä hänet joka kuuntelee lasta auttaa ja täten/ Saa sen kulkeen oikeet reittiä, heittään leipiä/ Erottaan mik on totista totta ja mikä leikkiä/ Isä pojalle on paras roolimalli/ Isä pystyy antaan pojalleen sen mitä onni vaatii/ Pystyy oleen esikuvana...
  4. P

Tällasia äitejä toisaalla.

kyllä tosissaan mäkin voin sanoa vain että, jos mun tielleni osuisi..................en menis lupaamaan osaisinko enää käyttäytyä.

Yhteistyössä