Hakutulokset

1. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Pingu mulla on Oran Jovi Airit ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen tuon kuopuksen kohdalla!! Tosin, asumme maalla ja näihin olosuhteisiin tarvitaankin tuollaiset kunnon vaunut;) Mutta siis voin kyllä suositella tuota Oraa merkkinä! Mulla on myös Oran Io matkarattaat ja nyt tulossa sitten...
  2. J

**Pienellä ikäerolla odottavat** HEINÄKUUSSA -10

Oinas tsemppiä tälle päivälle:heart: Samoin vauvahaaveita:heart: Täällä siis Jennyli jolla ongelmia uusien sivujen ja kirjautumisien kanssa!:kieh: Ylläpidolle olen laittanut sähköpostia jne. En pääse käsiksi nuihin etusivuihin, eli päivitykset ei onnistu! Kauhean työn tehnyt tuolla...
  3. J

rakenneultran sukupuoliveikkaus muuttunut 4d ultrassa...

Tää kiinnostais muakin?! Ei siis ole mulla henk. koht kokemusta mutta sain niin hataran veikkauksen (ei edes näyttänyt mulle) rakenneUÄ:ssä että mietityttää! Poikaa lupaili! Onko kellään mennyt poikaveikkaus pieleen?! 4D kuukauden päästä :)
  4. J

Azalea kiva että neuvolassa kaikki hyvin:heart: Mulla oli kans kuopuksesta istukka edessä ja muutoinkin hän oli rauhallinen kaveri masussa! Kaikki kuitenkin erinomaisesti! Nyt mulla taas on istukka takana ja ilmeisen vilkas vauvelikin niin tuntuu että muuta teekään kuin myllää...ja oikeesti...
  5. J

Juu en ressaa;) Ärsyttää nyt vaan kovasti kun mikkään ei toimi ja puolet tiedoista hukkateillä:kieh: Kai nää sivut vaan on vielä muutoksen jäljiltä hieman vaiheessa/tukossa!! Hampiainen ai sinullakin: / Mielenkiinnolla kyllä kuulisin teidän muiden oireita joilla matala Hb?!!? Toinen...
  6. J

Kappas vaan...tuo meidän nykyinen listahan on aivan puutteellinen ja puolet pudonnut pois noista tyttö- ja poikalupauksista!! Sitten kun alkaa sivut pelaamaan niin joutenette uudelleen huutelemaan tietonne!: / Uusimmat odottajat joutuvat myöskin päivittämään tietonsa uudestaan! Tylsää kun iso...
  7. J

Jaahans...tuli ongelmia enkä pysty luomaan uutta syyskuun pinoa:headwall: Tuo meidän etusivun lista on liian pitkä vaikka poistin siitä kuvineen päivineen kaiken turhan:kieh: Lisäksi se oli ns. hukannut osan päivityksistä, tyttö ja-poikalupauksista jne. Huoooh!! En tosiaan pääse ilman...
  8. J

Mimmillä magee masu:heart: Minäkin voisin kysyä mitä on liikunta?! Ei kertakaikkiaan pysty tän paineentunteen ym. takia tekemään muuta kuin kävellä ja sekin on äkkiä epämukavaa:(
  9. J

Heippahei:wave: Mulla on edelleen todellisia ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa ja siksi pitelen hiljaiseloa vaikka mukana olenkin! Laittelin jo ylläpidolle sähköpostia asiasta kun meinaa vallan hermo mennä:mad: Nyt sitten ykskaks pääsinkin näillä uusilla tunnuksilla sisään (aamulla en...
  10. J

Woehan nenä näitä sivuja!:kieh: Sama täällä fanttomi että mun vanhoilla tunnuksilla ei pääse sisään, uutta ei huolinut joten mun piti luoda kokonaan uusi profiili:mad: Nyt en sitten pääse käsiksi tuohon etusivuunkaan, paitsi jos aloitan jo uuden, syyskuun pinon?!?! Murunen onnea...

Yhteistyössä