Hakutulokset

1. S

azona masennuslääkkeenä? Kokemuksia!

Eli tänään sain azona lääkkeen masennukseen. En meinaa löytää lääkkeestä paljoa tietoa netistä. Osaisiko joku kertoa omia kokemuksia siitä? Itsellä aloitusannos 50mg ilta.
  2. S

MIELIALALÄÄKEPINO

Olen ihmetellyt kuin osa täällä kirjoittaa että on saanut suoraan avun ensimmäisestä masennuslääkkeestä mitä on kokeillut eikä maininnut paljoakaan haittavaikutuksia....? Olenko siiten jotenkin outo kun tahdon saada niistä vain ne haittavaikutukset vaikka jokaista olen sen yli 2kk kokeillut...
  3. S

MIELIALALÄÄKEPINO

Lääkitys Remeron eli mirtazapiini 15mg ja seroguel 50mg. Uneetomuutteen tarvittaessa opamox 15mg tai zopinox. Lääkitys ei toimi, remeron kerää nestettä. Vuoden olen syönyt. Minulla tullut aiemmista lääkekokeilusta lääke fobia ja luottamus lääkäreihin mennyt täydellisesti. Olen kokeillut...
  4. S

Yritin lopettaa masennuslääkkeet...

Eli sairastuin kolmannen lapsemme jälkeen vakavaan masennukseen. Ja monien lääke kokeilujen jälkeen päädyttiin Remeron 30mg ja Seroguel 50mg lääkitykseen. Seroguel on ollut suurimmilaan 300mg. Viimeiset puoli vuotta siis vain 50mg/vrk.Tämäkään lääkitys ei ole tuntunut auttavan ja kaiken lisäksi...
  5. S

unettomuus vaivaa, onko muita?

:'( <br><br>
  6. S

7. S

Yhteistyössä