Hakutulokset

1. M

Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

Tsemiä ja jaksamista äippä_88 ja muutkin joilla laskettu aika jo oli ja meni. Mahtaa se olla jo aika Odottamista isolla O:lla tuossa vaiheessa!!!
  2. M

Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

Heippa! Täältä tulisi mukaan vielä yksi!! :) Onnea kaikille joilla on jo nyytti sylissä!!! Meillä la 26.9.2012 ja tyttöä odotetaan. Rv 37+4 nyt menossa. Tämä on toinen lapseni, ensimmäinen tuli neljä päivää ennen laskettua aikaa. Sairaala on K-HKS.
  3. M

tutista vieroittaminen

Juuri näin. Meidän tapauksessa ei tuo vuosi ja 2 kk ollut kuitenkaan yhtään liian aikaisin, tosiaan ei tuttia kauaa kaipaillut ja lohtuahan saa sylistä ja muistakin asioista. Myös tuttipulloista luovuttiin varmaan samoihin aikoihin ja ihan ongelmitta sekin. Lähinnä siksi kannatan aikaisin...
  4. M

soseen alottaminen

Mä aloitin porkkanalla ja perunalla ja sitten bataatilla, peruna ei oikein maistunut. Sitten taisin ruveta antamaan mustikkaa ja jotain muita hedelmäsoseita. Suosittelen kuitenkin odottamaan vielä, JOS maito tuntuu vielä riittävän. Vauvallehan pitäisi riittää 6 kk ikään asti pelkkä maito...
  5. M

tutista vieroittaminen

Mun miehen lapselta otettiin tutit pois n. 1v 2kk iässä. Yhdet päiväunet jaksoi tuttien perään itkeä, mutta sitten ne jo unohtuikin. Siis melkein täysin kivuttomasti onnistui vieroitus, vaikka sitä ennen tutit olivat olleet TOSI tärkeitä ja aina mukana ja unileluakaan ei sitä ennen käyttänyt...
  6. M

Hei toukovauvat 07

Moi, pääseekö mukaan kerhoon? Mulla toukokuussa 07 syntynyt poika. Mistä ko. kerho löytyy? missS

Yhteistyössä