Hakutulokset

1. H

Typerä rahasyöppö auto.*turhiskiukuttelua*

Mikä auto ja mikä vuosimalli? Sellaista se on jos suvussa/ lähipiirissä ei ole ketään joka osaa huoltaa autoa. Jotkut autot ovat mielestäni aika rotiskoja jo uutena, enkä koskaan ostaisi itselleni sellaista autoa, kun taas jotkut vanhat autot ovat erittäin hyviä ja kestävät vaikka mitä...
  2. H

Miksi joissain perheissä lapset kutsuvat vanhempiaan etunimellä?

Ensinnäkin outo kysymys minusta :D Olen samaa mieltä edellä mainittuun... puhumme toisiamme eli puolisoita etunimellä niin lapseltakin pääsee se suusta. Mutta lapsi ei vielä osaa yhdistää miksi pitää kutsua perheenjäseniä. Itse esimerkiksi annoin pikkusiskolleni nimen joka oli Paukku :)...
  3. H

Menikö sillä ny luottotiedot iäksi???

Ei mennyt luottotiedot. Luottoteidot menevät vasta, kun oikeuden päätös ollaan tehty. Ja voi vaikka samana päivänä maksaa velkasi pois, kun kävelet oikeusaliin. Joudut tietysti kaikki kulut maksamaan. Jos huolettaa niin tässä sivu josta voitte tarkistaa huoletta luottoteitonne...
  4. H

Vauvat tohinat aluillaan, saman kaltaista ystävää?

Elikkä olemme mieheni kanssa päättäneet, että vauva on tervetullut jos sellainen meille vain suodaan ja esikoinen vielä kyseessä. Onko kellään samaa? Ja itse olen Länsi-Uudeltamaalta niin olisi kiva saada täältä suunnaltakin juttelu kaveria. :) Laita yv:tä jos kiinnostuit :p
  5. H

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 22v ja mies täyttää toukokuussa 38v. Yhdessä ollaan oltu syksyllä kolme vuotta, kihloissa reilu vuosi. Vauvan tekohommat täysissä vetimissä ;)
  6. H

Deprakine+ketipinor ja suunnitteilla raskaus!

Eilen kävin neuvola lääkärillä sain sinne ajan jotta voisin keskustella kaikessa rauhassa. Sanoi ehdoton ei deprakinelle. Ja tänään soitti psykiatri ja sanoi että hyvä kun otan näin aikasin yhteyttä. :) Deprakine laitettiin välittömästi purkuun, olen jo kaksi päivää syönyt aamulla 500 mg ja...
  7. H

Hei Zamiini! Olet kohta saavuttanut jo rajan jolloin keskenmenon riski pienenee onnea sille! Olisi kiva tutustua, laita yv:tä jos juttelua kaveria kaipaat.
  8. H

Sain tänään tiedon kun soitin Teratologisesta tietopalvelusta niin deprakinea ei saa käyttää raskauden aikana, mutta ketipinoria saa. Yritin saada yhteyttä psykiatriini mutta kappas kappas heillä ei ole aikaa minulle. Jos deprakinea käytetään raskauden aikana 1-2% mahdollisuus saada...
  9. H

Heippa! Olen elämänkolhinut, mutta siitä selvinnyt 22-vuotias nainen. Ja haluaisinkin kysellä onko täällä samankaltaisia ihmisiä joilla on seuraavanlainen tilanne. Syön 1700mg deprakinea tunne-elämän epävakauteen sekä uni ongelmiin 37.5mg ketipinoria. Onko täällä ketään joka on syönyt...

Yhteistyössä