Hakutulokset

1. B

pikkusuolaset lehtitaikinasta

kylmäsavuporo-murua ja Viola Afrikanpaprika -tuorejuustoa sekaisin. Sitte teet pieniäkolmioita voitaikinalevyistä, ja halkaiset kolmiot, ja sinne väliin tota seosta
  2. B

apua perheneuvolasta käytöshäiriöiselle

kiitos, samoin sinulle :)
  3. B

apua perheneuvolasta käytöshäiriöiselle

Huomenna soitan perheneuvolaan. Varaan ajan pojalleni, joka on nyt 3 vuotias. En yksinkertaisesti saa häneen otetta, ja oon ihan neuvoton. Epäilen että hänellä on ADHD, ja nimenomaan ylivilkkaushäiriö, ei niinkään tarkkaavaisuushäiriötä. En ymmärrä miks en vaan yksinkertaisesti saa häntä...
  4. B

Kenet palstalaisista haluaisit tavata, jota et siis vielä ole tavannut?

Haluaisin ainakin tietää minkä näköinen on Kowalski =)
  5. B

onko kukaan julkkis sun sukulainen?:)

Meillä nykyinen kansanedustaja :)
  6. B

Meijän poika saa nimekseen...

No joo.... mut eihän Valerian esim. oo edes paljo sen kummoisempi nimi suomalaiselle ku esim Valtter, se on vaan paljon harvinaisempi. Suomessa ollu suomalaisilla jo vuosikymmeniä, nykypäivänä vaan unohdettu nimi.
  7. B

niinpä, tai Yrjö...
  8. B

Tarkoitin siis, et harvemmin käytetään toista nimeä
  9. B

ei sen suurempaa tarinaa, kuin et yhellä tutulla on Valeri, ja oon aina tosi paljo tykänny siitä nimestä, ja sit huomasin nimikirjassa Valerian nimen ja ihastuin siihen, ei sit oo ihan sama nimi ku tutun pojalla
  10. B

nii.. No mut meijän sukunimi ei kuitenkaa oo tyyliin Virtanen. On vähä harvinaisempi nimi
  11. B

Mä en tunne Valerian-nimeä muistuttavaa lääkemerkkiä, ni ei tuu sellasta mielleyhtymää. Musta Valerian on ainoastaan hieno pojan nimi
  12. B

Juu, onhan se yleinen, mut mun tuttavapiirissä ei oo yhtään Lucasta, niin ei haittaa. Ja sit siitä, passaako sukunimeen, ni sitä kutsutaan vain etunimellä, ja se kyllä passaa ihan suomalaiseen sukunimeen, samalla lailla ku nimi suomalaiseen suuhun
  13. B

Ei ollu kysymys siitä ettenkö kestä, totesin vain
  14. B

Arvasin, et tulee vähintään yks tämmönen kommentti
  15. B

Lucas Valerian =) mielipiteitä?
  16. B

imetys on ihan huippu keksintö :)

onko muuten iällä merkitystä, kuulin nimittäin et sitten ku tulee 30 vuotta mittariin, ni ne kilot ei enää lähekkään niin helposti pelkästään imettämällä, vaan se vaatii jo paljon muutakin aherrusta
  17. B

imetys on ihan huippu keksintö :)

Ihanaa, enää 2,5 kiloo pitäs lähtä ni oisin saavuttanut lähtöpainoni. =) Tosin, vatsalihakset vaatii todella paljon treeniä, ennenku vatsa on kuosissa.. mutta se joutaa vielä odottamaan. Synnytyksestä on aikaa ny 2 vko ja 3 päivää. Kyllä imettäminen on sitte loistava laihdutuskeino, saa syödä...

Yhteistyössä