Hakutulokset

1. P

paniikkikohtaus lapsella

Olisiskohan meilläkin kyse tuosta?Tosin saa vaan kotona näitä kohtauksia. Olis kiva kuulla millaisia teillä se ovat? Ja mistä ne yleensä alkavat? Meillä tyttö kans 9 v.
  2. P

Mitä mukaan Kanarialle, lapset jo 6 ja 8

Miten pakkaisin järkevästi? Kertokaapa kokemuksia! Pelkään unohtavani jotain oleellista... Paljonko vaatetta tarvitaan, pitkähihaista?
  3. P

Tokalle menevä tyttäreni takertuu, mitä teen?

Onkohan muilla tämän ikäisiä takertujia? Meillä tyttö ei mene yökylään ja seuraa äitiä huoneesta toiseen kotonakin. Ei mielellään mene edes muutamaksi tunniksi minnekään hoitoon. Kiva aloittaa taas koulua vaikka siellä ei ongelmia ole ollutkaan. Mitäköhän tehdä?
  4. P

Mitä kevyttä iltapalaksi? Vinkkejä pliis!

Mitähän voisin syödä ilta kuuden jälkeen ilman huonoa omaatuntoa? Alunperin päätin etten syö mitään enää kuuden jälkeen, mutta ei se aina onnistu... Olisiko muilla hyviä vinkkejä todella kevyistä vaihtoehdoista?
  5. P

Mitä antaa 1-vuotiaalle synttärilahjaksi?

Mikset kysyisi suoraan vanhemmilta mitä olisi toiveena/tarpeellinen.
  6. P

miten psykiatrille pääsee?

Hei! Julkisella puolella tarvitaan lähete ja jonot voi olla pitkät. Itse voit varata ajan yksityiseltä lääkäriasemalta. Ei tarvii odotella lähetettä eikä jonotella kuukausikaupalla. Tosin eipä psykiatrikaan juuri ihmeempiä voi tehdä kuin vaihtaa lääkitystä. Ja voit päästä keskusteluhoitoihin...
  7. P

HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKILLE...!

mua vois kiinnostaa kans tuollainen keskustelupiiri. olen 40v ja kolmas lapsi syntyy kesäkuussa -07.
  8. P

En oikein ymmärrä

Samaa olen miettinyt. =)
  9. P

Minkä ikäisiä lapsia ja oma ikänne?

Olen 33-v ja lapset 4 -v ja 2 -v. Kolmatta toivotaan jossain vaiheessa...
  10. P

uutta elämää

Onpa kiva lukea teidän muiden ajatuksia; osassa paljon tuttua! Itse muistan, kun lapset menivät ensimmäisiä päiviään hoitoon, että kamalaahan se oli! Muutaman viikon kesti sopeutuminen ja tutustelu, sitten on mennyt hyvin. Hoitaja on hyvä, äidillinen ja pojillemme sopiva. Nyt on jo itselläkin...
  11. P

uutta elämää

Miten jaksatte, työssäkäyvät 30 + -äidit? Itselläni kaksi pojanviikaria, 2- v ja 4 - v. Pojat perhepäivähoidossa ja me vanhemmat molemmat aika vaativissa töissä. Pojat ihania, tietysti, mutta arki aika rankkaa, niin kuin varmasti kaikilla lapsellisilla. Nuorempi pojista vahvasti tahtoiässä...
  12. P

Syylä lapsen jalassa

Meijän pojalla kanssa varpaassa syylä ja uskokaa tai älkää lastenlääkäri sanoi, että lähtee ilmastointiteipillä eli nyt ollaan laitettu teippi ja ootellaan. Sairaanhoitajaopiskelijan pojalla teippi 9 pvää ja syylä pois. Halpa keino.

Yhteistyössä