Hakutulokset

1. N

Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

Kokkola ja rv 18+1, esikoinen la 05.09 :heart:
  2. N

Vm -98 ja eteenpäin nimet

1998 Hanna Kristiina 2000 Heidi Kristiina
  3. N

vm -98 nimet

´98 Hanna Kristiina ´00 Heidi Kristiina
  4. N

Leppävaaran seutu?

:wave: Leppävaaralainen tän kuun lopusta lähtien!
  5. N

lapsiluku täynnä..haikeutta

Minä poden juuri tällä hetkellä aivan kamalaa vauvakuumetta :( ja me on päätetty ettei tule kahta enempää ja ne kaksi leikkii omassa huoneessaan juuri! On haikea olo, mut äkkiä se ohi menee! :heart:
  6. N

Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

26 ja toinen 28...tuskin tulee enempää!
  7. N

vUONNA 1972

Toukokuu 1972 :wave:
  8. N

Espoolaiset äidit pinoon

:wave: 32 vuotias kahden tytön, 4v ja 6v, työssä käyvä äiti muutettu tänne 6kk.tta sitten Kuopion suunnalta! ninnu72@jippii.fi Nyt muutetaan tän kuun lopulla Leppävaaraan ja tuttavia olisin vaille vieläkin! Olen saanut jo kavereita, kun vaan ehtis näkemään! ;)
  9. N

kavereita tai ystäviä Espoosta

Vasta tänne muuttaneena tarviisin todella uusia kavereita/ystäviä! "vanhoihin" ystäviin olen yhteyksissä koko ajan, mutta eihän se ole sama kirjoitella tai jutella puhelimessa kuin, että saisi tavata, jutella kasvotusten, käydä pitämässä hauskaa ym ym ym... Ottakaa yhteyttä, jos siltä tuntuu...
  10. N

Kavereita/Ystäviä Espoosta...

Vasta tänne muuttaneena tarviisin todella uusia kavereita/ystäviä! "vanhoihin" ystäviin olen yhteyksissä koko ajan, mutta eihän se ole sama kirjoitella tai jutella puhelimessa kuin, että saisi tavata, jutella kasvotusten, käydä pitämässä hauskaa ym ym ym... Ottakaa yhteyttä, jos siltä tuntuu...
  11. N

Vuonna -72

Minä toukokuussa ´72...hyvä vuosi! :D Tyttäret ´98 ja ´00, ja lisää ei tule!
  12. N

Salaatinkastike ohjeita...

Kiitos teille! lisää saa laittaa, jos....
  13. N

KUINKA KAUAN&MINKÄ IKÄISENÄ

15v ollaan yhdessä oltu ja mä olin 17v ja mieheni 19v, kun tavattiin!
  14. N

Salaatinkastike ohjeita...

...kaipailisin! Öljy ja majoneesipohjaisia! Kiitos jos viitsitte laittaa...
  15. N

Mikä yllätti eniten synnytyksen jälkeen?

Omat tunteeni tyttöäni kohtaan... en ollut koskaan sellanen lapsi ihminen, mutta kun esikoinen syntyi...olin aivan taivaissa!..myös kuopuksen syntymä teki saman...
  16. N

tunnetko itsesi vanhaksi

en tunne itseäni vanhaksi, muuten kuin töitä hakiessa :( Olen 32 ja kahden tytön äiti!
  17. N

Miten käyttää noita marinoituja valkosipuleita?

Sekoita vaikka salaatin sekaan, tai kastikkeisiin...leivän päälle, niinku minä niitä syön!
  18. N

Nissan Sunny...

...olisi myytävänä Espoossa! Halpa ja ajokuntoinen auto! Jos kiinnostaa niin käy kattoo myytävänä palstalla! Kiitos!

Yhteistyössä