Hakutulokset

1. V

Miksi ihmiset eivät tee avioehtosopimuksia. Pitäisi määrätä pakolliseksi.

No ei kait sitä voi pakollistaa. Jokainen saa kai tehdä niin kuin parhaaksi näkee? Menetitkö paljonkin?
  2. V

"On se vittu hianoo vittu"

Niin ja näitä sitten riittää tien päällä :headwall:
  3. V

"On se vittu hianoo vittu"

Voi jesses eniten mua häiritsee tou 230mittarissa ja lärvit. Onneksi en ollut samalla tiellä. Sanat ei nyt kuitenkaan tapa mutta humalassa ajaminen kyllä :snotty:
  4. V

No niin,

Ei ole 20huonetta :D Mitähän meillä onkaan ... 4makuuhuonetta yht. ehkä 7huonetta +keittiö ja sitten ulkohuone
  5. V

Huomaa kyllä että...

Kiva tietää. Mulla ei ole juuri nyt vaipoissa olevia :)
  6. V

onko väärin

No ei ollenkaan. Lähtö synnärillehän voi tulla koska vaan, mutta jos vähän ottaa niin onhan taksejakin olemassa...
  7. V

Voi toista

Ketä toista :o
  8. V

No niin,

...ja taitaa jäädä kesken nytkin :laugh:
  9. V

No niin,

No en oo laskenu pintoja erikseen vaan ikkunoita on yhteensä 45 :| Eikä onneksi ole pieni ruutuisia vaan kahdelta puolelta tarttee pestä mutta siinäkin on ihan tarpeeksi
  10. V

No niin,

Niin 45kpl. terassi tai mikälie ulkohuone mukaanlukien. muuten vaan jotain 32.
  11. V

Onko kukaan muu hoksannu, että täällä palstalla on poikalapsien inhoaja?

Täh. Ei kantsi sitten meikäläisen vissiin täällä roikkua vaikken poika olekaan :x
  12. V

Ihana palsta:)

En voi erota kun en ole naimisissa :attn:
  13. V

No niin,

2kpl 45:stä ikkunasta on nyt puhtaita. Venähti vähän tuo kevätsiivous :D Meneehän se perjantai-ilta näinkin :)
  14. V

syöttekö kananmunia? G

Syön luomumunia ja pidän kovasti ja nyt meen nukkumaan
  15. V

Mitä astiastoa keräät/omitat?

Villeroyn French garden mutta arkiastiat on ihan Ikeaa
  16. V

Apua! taidan olla rakastunut

no kuuntelen noita sanoja ja kaipailen ja välillä itkettää ja haluaisin vaan olla kainalossa ja kuunnella ja ymmärrän joka ikisen sanan ja vaikka itkettääkin niin on niiin hyvä olla kuitenkin
  17. V

Miksi olet hereillä tähän aikaan?

No kun nukuin pari tuntia keinussa ja sitten siivosin ja pesin pyykkiä ja sitten menin suihkuun ja sitten piti laitta tietokone kiinni mutta eksyinkin tänne :ashamed:
  18. V

Apua! taidan olla rakastunut

... Juha Tapioon :headwall: :heart: :flower: :'( :heart: :xmas: Mitä mun nyt pitäis tehdä????
  19. V

Miten täällä AINA jaksetaan haukkua, mollata toisia joka asiasta?

Voisikohan johtua siitä, että ei tunneta toisiamme? Eikait ystävälle pahasti vastata? En tekis minä ainakaan. tai mistä minä voin tietää... ehkä se on jotain väsymystä? pitää purkaa johonkin paha tai äkäinen olo? Huono tyyli kuitenkin...
  20. V

Nopea kysely

18vuotta sitten pelästyin tästä ja hain neuvoa kätilölta. hän rauhoitteli minua ja enpä tiedä vielä tänäkään päivänä onko miulla sellaista ollut :) Ei ainakaan mitään näytä olevan tapahtuneen

Yhteistyössä