Hakutulokset

1. M

Hausjärvi/Hikiä/Riihimäki

Hei! 33v. kotiäiti kaipaa ystäviä!!! :)
  2. M

keraaminen liesi???

En myös tajua kuinka joku saa sen pilattua. Mulla monesti kiehunut yli ja aina on moska irronnyt täysin kun heti puhdistan lieden ollessa haalea. On kuin uusi vaikka 4v ahkerassa käytössä
  3. M

<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

Täällä äippä Hikiältä kaipaisi kaveria lenkille, kyläilyyn yms.
  4. M

Ei mitään tunteita mieheni lapsia kohtaan

Valotan tästä aiheesta hieman toista puolta. Meidän uusioperheeseen kuuluu mieheni, minä ja kolme lastani. Yhteisiä meillä ei ole, eikä miehelläni aikaisemmastaan. Mieheni suhtautuu aivan uskomattoman hyvin lapsiini, hän on kuin isä heille. Monet ovat todella ihmetelleet, kun ovat saaneet...
  5. M

Suostuisitteko tähän?

Ei tarvitse suostua elatusmaksun puolittamiseen loman ajalta. Minun ex yritti samaa ekana kesänä eron jälkeen, kunnes sossun täti hieman 'oikaisi' häntä. Silloin ex vielä onnistui saamaan minulta puolet matkakuluista, vaan ei saa enää, koska selvitin senkin asian soskusta. Koska ex on töissä ja...
  6. M

lapset 02, 04 ja 06,onko muita?

-91,00,02,04ja04/06
  7. M

pelkosektio rahalla?

\ Ensin keskustelin terveydenhoitajan kanssa asiasta. Sanoin, että alatiesynnytys ei ole vaihtoehto vaan haluan SEKTION. Th teki lähetteen pelkopolille, missä tapasin ensin lääkärin. Ensi töikseni purskahdin itkuun, kun synnytyksestä alettiin puhumaan. Lääkäri suhtautui asiaan hyvin...
  8. M

pelkosektio rahalla?

Sektiossa riskit ovat PIENEMMÄT kuin alatiesynnytyksessä!! Monet sotkevat hätäsektion suunniteltuun sektioon. Olen keskustellut usean tuttava lääkärin kanssa, jotka ovat kertoneet epävirallisesti itse päätyvänsä sektioon, koska se turvallisin vaihtoehto. Gynekologit joutuvat ammattinsa puolesta...
  9. M

ystäviä hollolasta tai lahdesta

Etsimme ystäviä kahvittelun ja ulkoilun merkeissä. Asumme Hollolassa, mutta voimme autoilla myös Lahden ympäristössä. Perheeseemme kuuluu vanhempien lisäksi 2-vuotias poika ja 6 kk ikäinen tyttö sekä koira. Olisi kiva saada postia myös koiran omistavilta lapsiperheiltä, vaikket Lahden seudulla...
  10. M

ehkäisystä....

otin hormonipiikin sen kummempia kyselemättä, eikä lääkärikään minua valistanut yhtään niistä sivuvaikutuksista. Nyt on noin kuukauden ajan päätä särkenyt, halut tiessään ja menkat jatkuneet jo kaksi viikkoa. Lisäksi hermostun ihan pienestä, joten ihmettelen tuota että sitä suositellaan...
  11. M

píno 2000 ja 2002 syntyneille lapsille

Ville-poika, 01/2002 Seinäjoella

Yhteistyössä