Hakutulokset

1. K

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

NONIIN PERKELE!! unohin reissullani ostaa sen testin..mutta kuulkaas juu ei tarvikkaan,nimittäin täti saapui juuri ja oikeen isosti saapuki :( masentaa :((
  2. K

äääk!jooo!oon iha just lähössä asioille,apteekin kautta tottakai..palaan illempana asiaan ;D
  3. K

noku minustaki se on hailuran vaaleenpunanen.varsinkin ihan tällee livenä :D
  4. K

ja siis joo!mäki nään omassa puhelimessa selkeemmin sen haamun..voi hyväntähen.eikai se auta ku lähtä ostaan joku toinen testi! :)
  5. K

uuu jännää :D mut jotenki tuntuu että pitäs kai tulla jo vahva plussa jos ois tullakseen ku tommosella herkällä testasin?hmm..on tää piinaavaa :D voiks tulla väriä testiajan jälkeen jos EI oo raskaana? mulla on ennestään yks lapsi,tytär täyttää kesällä 6v.Sillon testasin kp37 vahvan plussan...
  6. K

Helou! Mä päätin kans liittyy tänne kun nyt nyt nyt on jännä tilanne!Mulla on vuosia ollu säännöllinen kierto,tasan 28.Noh,nyt on kp33/28.Testasin aamulla Predictor Early testillä.Unenpöpperössä katoin että jaa ei siinä näy mitään.Sit jätin sen testin pöydälle,ja katoin sitä tunnin...

Yhteistyössä