Hakutulokset

1. T

nalle puh tai tiikeri keinut

Tietääkö kukaan mistä tuollaisia keinuja saisi ostaa uutena? Huutonetissä on ollut myynnis, mutta en ole kerennyt koskaan huutaa ja kun kysyy mistä ostettu niin ei ole tietoa. Tässä linkki mistä näkee kuvan keinusta http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=46822221
  2. T

CIPRALEX kokemuksia?

itse olen syönyt nyt viisi päivää 5mg aamulla.Aivan samoja oireita.Olipa helpottavaa kuulla,että jollain myös tuota sisäistä vapinaa,ihan säikäytti.Onko jollain ollut vaikutusta silmiin/näkökykyyn?
  3. T

muilla vastaavia masennuksen "oireita"?

\ noista fyysisistä oireista:mulla oli esim. voimattomuutta,jonkunlaisia rytmihäiriöitä,unihäiriöitä,erilaisia kipuja pitkin kroppaa,väsymys ,pahoinvointia ja ruoka ei enää maistunut ollenkaan. Hae ihmeessä apua! ! Tiedän,että se voi olla vaikeaa,mutta se askel kannattaa ottaa..
  4. T

muilla vastaavia masennuksen "oireita"?

aloitin itse lääkkeiden syönnin muutama päivä sitten.Toivottavasti niistä apua.Itselläni masennus/ahdistusoireita olivat juuri tuo itsensä "tutkiminen".Ajatukset olivat vain omassa pahassa olossa ja oireissa.Vaikka keskustelin ystäväni kanssa,en muista hänen puheistaan mitään.Olin vain omissa...
  5. T

jelppiä masentuneelle!!

kiitos asiallisista vastauksista.En todellakaan ole ainut.Päivä kerrallaan otettava.Kesää kohti ollaan onneksi menossa!
  6. T

jelppiä masentuneelle!!

Minulla diagnosoitiin muutama viikko sitten lievä masennus.Hetken jo näytti paremmalta,mutta sitten tuli taas kova ahdistus:nyt jouduin aloittamaan cipralex-lääkityksen.Myönnän, että tarvitsin apua.Lääkärille meno oli kova paikka.Nyt vain mietityttää moni asia.Jollain tapaa hävettääkin.En...

Yhteistyössä