Hakutulokset

1. M

Entä nyt o vitsit vähissä

Ei hyvä vaan pidä tuo asenne sen takia tänne kirjotetaan että voi ottaa kantaa tai kertoa omia ajatuksia
  2. M

Oot ymmärtänyt väärin tuo luvun ollaan oltu yhdessä 16 vuotta ja kyllä arvostan siun neuvoja on kiva jos joku viitti / haluaa auttaa :hug:
  3. M

Kiitti neuvosta veikkaan että tää on nähty "16v" vois varmaan laittaa hopiat jakoon ku ei jaksa yrittää koko ajan voishan sitä olla vaan ja kattoo ku vuodet vierii ja lapset kasvaa mtta onko siinä mitään järkee
  4. M

Luvatta kuvaaminen

Olen samaa mieltä että saa kuvata mutta ei julkasta ilman lupaa olen ainakin näin ymmärtänyt
  5. M

se vaan kerran totes että hän voi olla ilmankin eli sitä ei sitten harrasteta. Kirsikka89 hienoja ideoita mutta.1.no tuota oon tehnyt".joukseen karkuun3-vastaus on jaa4.järjestin tuossa kerran illan lapsille hoitopaikan liput oli jo varattu/lunastettu tuols oli myin liput pois 5.kyllähän mää...
  6. M

Kertokaa mitä nyt teen kun vaimo ilmoitti että meidän perheessä ei harrasteta sexiä?Onhan se tökkinyt aika pahasti aikaisemmin vaimon toimesta.Miets saadaan vaimon halut takas vai onko matka vieraisiin-Nyt jos joku sanoo että pidä parempaa huolta parisuhteesta niin olen yrittänyt sitäkin teen...

Yhteistyössä